העונש לשוהה בלתי חוקי שנתפס בגן ילדים ברחובות: 31 ימי מאסר

כלא אשל 1

סגן נשיאת בית משפט השלום ברחובות, שמעון שטיין, השית היום (שלישי) עונש קל על שוהה בלתי חוקי, צעיר בן 19, שנתפס בגן הילדים ברחוב כובשי החרמון וגזר עליו לרצות 31 ימי מאסר בפועל בלבד וכן ארבעה חודשי מאסר על תנאי למשך שנתיים לבל יעבור עבירה דומה.

כפי שפורסם לראשונה ב’רחובות היום’ השוהה נתפס על גג גן העירייה בשכונת רמת אהרון במרכז העיר. שוטרי תחנת משטרת רחובות תפסו אותו ביום ראשון שעבר לאחר שניסה לחמוק מהם. כאשר נבדק על ידם הם גילו כי מדובר במחמוד שעאבין, תושב ‘חרבת ערוב’ שבשטחים הפלשתינאים אשר אין בידו אישורי שהייה בארץ.

כנגד הצעיר הוגש כתב אישום ובו סעיפים של כניסה לישראל שלא כחוק והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. במהלך הדיון טען סנגורו כי הוא נכנס לצורכי פרנסה ונתפס בבניין בו עבד עוד אמר סנגורו: “יש לו ארבעה אחים קטינים והוא מפרנס יחיד. ביום שלישי יחול חג הקורבן, הוא הבכור בבית וחשוב שיהיה נוכח”. עם זאת וכאמור לעיל, השופט שטיין הורה לאסור אותו ל31 הימים הקרובים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן