news08.net/ads.txt

העיר נס ציונה זכתה בפרס החינוך המחוזי על איכות ומצוינות בחינוך לשנת הלימודים תשפ”א – תשפ”ב

בטקס מיוחד שהתקיים אתמול במכללת אורות באלקנה, הוענק הפרס לראש העיר שמואל בוקסר ומנהלת אגף החינוך ריבה קליין, בנוכחות צוות אגף החינוך. את התעודה והמגן, העניקה לעיר מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, הגברת ורדה אופיר. 

פרס החינוך המחוזי הוענק לעיר על מערכת חינוך חדשנית ומאפשרת, המכשירה את התלמידים לעולם משתנה- המצריך מגוון רחב של מיומנויות. על טיפוח והצמחה של הצוותים והתלמידים והובלת תהליכים משמעותיים. עוד בנימוקי הפרס נכתב: מערכת החינוך בנס ציונה מצטיינת בטיפוח שותפות הדדית בין צוותי החינוך והקהילה וקידום עשייה חינוכית ערכית המהווה תשתית לקהילה חזקה.

ראש העיר שמואל בוקסר: “קיבלנו היום בגאווה את פרס החינוך המחוזי. הפרס משקף עשיה חינוכית משמעותית ופורצת דרך עבור ילדי העיר, עשיה שנמשיך לפתח ולשפר. אני מודה לריבה קלין, מנהלת אגף החינוך, על הובלה של מערכת חינוך חדשנית, הצופה פני עתיד ומותאמת למציאות משתנה. תודה לכל עובדי אגף החינוך ולצוותים, שחינוך ילדינו הוא עבורם שליחות. הפרס האמיתי הוא הידיעה שאנחנו מצליחים לתת כבר היום לילדים שלנו את הכלים להצליח בעולם המחר.”

העיר נס ציונה, היא אחת מתוך 6 רשויות מקומיות שנבחרו לקבל את הפרס מבין 56 רשויות במחוז מרכז.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן