news08.net/ads.txt

העיר רמלה על מפת הוועד האולימפי בישראל כשהיא מהווה חממה לאיתור כישרונות צעירים בספורט

בשורה משמחת לתושבי העיר: הוועד האולימפי בישראל בחר בעיר רמלה כחממה לאיתור כישרונות צעירים בספורט. הבחירה ברמלה אינה מקרית והיא נובעת מהערכה הרבה של גורמי הספורט בארץ להישגים הרבים, התשתיות האנושיות והפיסיות והפוטנציאל הרב הקיים בעיר.

בשלב זה המיקוד יהיה בענף הטאקוונדו וטניס שולחן. השבוע קיבל סגן ראש העיר, אברהם דז’ורייב יחד עם מנהל אגף הספורט ואירועים ניסים רון את כל הצוות המוביל של המיזם המבורך בראשותה של יו”ר הוועד האולימפי, הספורטאית האגדית יעל ארד. דז’ורייב בירך את כל המשתתפים בשם ראש העיר מיכאל וידל והודה להם על הבחירה ברמלה.

ביום האיתור השתתפו גם מנכ״ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג, יו”ר איגוד הטאקוונדו יהודה מעין והמנכ״לית נועה שמידע, מנכ״ל איגוד הטניס שולחן פבל ליסובצב, המדליסטית האולימפית אבישג סמברג ומאמנה יחיעם שרעבי והמדליסטים מאליפות אירופה נמרוד קרביצקי ורבקה באייך. רמלה עיר של ספורט!

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן