הערב: בני עקיבא במשדר מיוחד מאופקים

-הצדעה לתושבי הדרום ועוטף ישראל. בחירת שם השבט החדש בשידור חי

לקראת שבת ארגון בשבת הקרובה במציאות המורכבת בחזית ובעורף- תקיים הערב תנועת בני עקיבא משדר מיוחד בשידור חי מאופקים. המשדר יעמוד בסימן הצדעה לתושבי הדרום ועוטף ישראל כולל ראיונות בשידור חי מהצפון והדרום, יביא סיפורים מהשטח יחד עם תפילה משותפת להצלחה המערכה, ולשלום חיילי צה”ל ולחזרתם המהירה של חטופינו הביתה.

המשדר יאחד את כלל חניכי התנועה בכל רחבי הארץ יחד-כשהשנה באופן מיוחד כולם יקחו חלק בבחירת שם השבט החדש. ההצבעה תיפתח להצבעה לציבור בתחילת המשדר והיא תשודר ותשולב עם שידורי המליאה שתתכנס גם כן באופקים כדי לבחור את שם השבט החדש.

חודש ארגון בבני עקיבא פועל השנה במתכונת אחרת והוא עומד בסימן הננו- למען עם הנצח”. הפעילות היא בעשיה למען עם ישראל- עשיה בעורף, סיוע למשפחות, חיזוק החוסן הלאומי, חיזוק הרוח ערבי לימוד, סיוע לחיילי צה”ל, סיוע לחקלאים, חמ”לים, פעילות במלונות ומוקדי אירוח של המפונים ועוד. עקב הפינוי הרחב מעוטף עזה ודרום הארץ והוראות פיקוד העורף- התנועה גם הקימה 17 סניפים חדשים במלונות ובמוקדי האירוח עבור הקהילות שפונו.

3 נקודות מרכזיות בימים הקרובים: לילה כחול-לבן בסניפים שיכלול מאות יוזמות ועשייה למען עם ישראל לאורך הלילה, “קיר הנצח” בכל בסניף עם תפילה לשלום המדינה ויוקדש לגבורת הלוחמים, ובמוצאי השבת כלל מפקדי התנועה ייפתחו בטקס זהה שיכלול קריאת פרקי תהילים, תפילה לשלום המדינה, תפילה להצלחת חיילי צה”ל וכוחות הביטחון ולהחזרת החטופים, סרטון תנועתי לחיזוק הרוח ועוד.

המשדר יתקיים הערב, יום א’, ו’ כסלו תשפ”ד, 19/11/23 בשעה 18:30

לצפייה בשידור החי ולהצבעה לשם השבט החדש (תיפתח בתחילת המשדר)-לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן