הערב ברחובות: סרט דוקומנטרי מומלץ בסינמה חבצלת

סינמה חבצלת רחובות, מתרגשים להזמינכם לסרטו החדש של יונתן ניר- הקבוצה של אלכס.

סינמה חבצלת רחובות, מתרגשים להזמינכם לסרטו החדש של יונתן ניר- הקבוצה של אלכס.

לאור ההקרנה המוצלחת ב 27/7 שהכרטיסים אליה אזלו, במהירות‼
לבקשתכן.ם, הוספנו מועד נוסף, ביום שלישי 29/8

חבר המועצה ד”ר אסף אל-בר: “פוסט טראומה ובריאות הנפש הן סוגיות חשובות במציאות הישראלית. אני מחזק את המובילים והמובילות של הפעילות הקהילתית היפה “סינמה חבצלת” ומזמין אתכם לצפות בסרט המרתק. אני מברך על היצירה של פעילות תרבותית שצומחת מהשטח, אפשר לראות באולם המלא חודש אחרי חודש כמה צורך יש בכך בעיר.”

עמית מילר, יוצר קולנוע ומיוזמי פרוייקט סינמה חבצלת: “אנחנו שמחים לארח את יונתן ניר בפעם השנייה, לאחר שהפעם הקודמת אזלו הכרטיסים. הסרט והשיחה עם יונתן פותחים את התודעה ומחברים את הצופה אל הרגשות והפחדים הכי כמוסים שלנו.”

הקבוצה של אלכס , סרט דוקומנטרי חדש על ארבע נשים וארבעה גברים המהווים פסיפס של החברה הישראלית, נפגשים לקבוצת צילום טיפולית בהנחיית הצלם זוכה פרס ישראל, אלכס ליבק למשך שנה.
מתוך תמונותיו האייקוניות של ליבק ומתוך צילומים שהמשתתפים מביאים בעצמם, מתפתח שיח אינטואיטיבי ואותנטי על הפוסט טראומה כתופעה חברתית שחדרה לכל בית בישראל וגם על הדרך לצמוח מטראומה.

לאחר ההקרנה, תתקיים שיחה עם הבמאי יונתן ניר.

29.8 | שלישי | 20:30
בית התרבות בחבצלת | 30 ₪ כולל כיבוד קל ☕

לפרטים נוספים ולהרשמה- לחץ כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן