news08.net/ads.txt

הערב: גמר הכוכב הבא ☆ קרית גת מצביעה לאליאב זוהר!!!

נופיה ידידיה, מיטב שרמן, ליבי פנקר ואליאב זוהר יתחרו הערב (שלישי) בגמר “הכוכב הבא” שישודר בשידור חי, היישר מזאפה לייב בראשון לציון ובערוץ 12.

הנציג האהוב של קריית גת והפייבוריט של כל המדינה – אליאב זוהר, בנו של ח”כ מיקי זוהר מהליכוד ומי שכבר הספיק לרגש את המדינה עם השיר “מיכל” – יבצע בגמר את השיר “ים של דמעות” (השיר של זוהר ארגוב ז”ל, שהפך לביצוע בלתי נשכח של נינט טייב בגמר העונה הראשונה של “כוכב נולד” ב-2003).

ליבי פנקר, תבצע את השיר “לאורך הים” של עופרה חזה. נופיה ידידיה בחרה להתחרות בגמר הכוכב הבא עם השיר “עכשיו אתה חוזר בחזרה”, הלהיט האהוב של מירי מסיקה. מיטב שרמן בחרה לבצע את השיר “ניצחת איתי הכל” של עמיר בניון.

וקרית גת? כל תושביה מתגייסים להביא את הזמר והמוסיקאי המוכשר אליאב זוהר עד לניצחון הגדול!

אז איך עושים את זה? מאוד פשוט! בשעה 21:15 בערב ישודר הגמר הגדול בערוץ 12 וההצבעות ייפתחו. נכנסים לאפליקציית מאקו ומצביעים לאליאב זוהר על כל הביצועים שלו! הנה הלינק להצבעות:

http://bit.ly/3Lmwd0

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן