news08.net/ads.txt

הערב: הכנס השנתי של “שותפות בקהילה”. המארגן שאול צגהון: “ניתן מענה משמעותי לפילוג שקיים יותר מדי פעמים ברמה המקומית”

הערב (רביעי) ייערך
 הכנס השנתי של “שותפות בקהילה”, אחד מתוך חמישה כנסים המתקיימים ברחבי הארץ, שמטרתו לאפשר לקבוצות מאורגנות של תושבים, לקבוע באופן יזום את סדר היום בבחירות.

הכנס (שיתקיים במסעדת “השכונה”, רחוב הרצל 75, בשעה 19:30) הוא אחד משיאי הפעילות במסגרת קמפיין מתמשך של שותפות בקהילה. בכנס עצמו יערכו שולחנות עגולים, בהם יוּעלוּ וימוּפו, צרכים שונים של התושבים, שישמשו כבסיס לבניית אסטרטגיה ותכנית עבודה לשנה הקרובה. בין הנושאים שידנו עליהם יהיו כאלו בהם השיגו פעילי שותפות בקהילה הישגים משמעותיים: הרחבת מסגרת הצהרונים ופעילויות של “חיבור בין קהילות” בעיר, לצד נושאים נוספים הנמצאים בפעילות כמו קיימות, נוער בסיכון, חינוך מיוחד ועוד.

שאול צגהון, המארגן הקהילתי שותפות בקהילה “מטרת הכנס שלנו היא לתת ביטוי נרחב למהלך של ההתארגנות הקהילתית שאנחנו מובילים בעיר בשנתיים האחרונות. הפעילות שלנו משקפת דרך מעשית לחיבור בין קהלים מגוונים ובאה לתת מענה משמעותי לפילוג שקיים יותר מדי פעמים ברמה המקומית, על ידי קידום יוזמות חוצות מגזרים של טוב משותף, שמבטא את הרצון האמיתי של התושבים”. לדבריו יגיעו כמאה איש “מנהיגים ממרכז העיר, רחובות החדשה, מרמורק, שדרות חן, קריית משה, אושיות, מילצ’ן, כפר גבירול ועוד. יש לנו גיוון אוכלוסיות: אשכנזים, מזרחים, אתיופים, דתיים, חילונים, חרדים, נשים אנשים עם מוגבלות ועוד ואנו גאים בזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן