news08.net/ads.txt

הערב: ישיבת מועצת העיר רחובות תידון בהצעתו של גיא צור לליווי מכובד לעריריים ברחובות בדרכם האחרונה

הערב (ראשון) החל מהשעה 18:00 תתקיים ישיבת מועצת העיר בהנהגת ראש העיר, רחמים מלול. בין היתר, ידונו חברי המועצה בהצעות לסדר, שאת חלקם מוביל חבר המועצה, גיא צור המחזיק בתיק פרויקטים והתחדשות עירונית. אלא שהפעם, הנושא עליו מדבר צור, שונה במהותו מכל הקשור בתמ”א או פרוייקטי נדל”ן.

צור מבקש להעלות הצעה במרכזה ליווי מכובד לעריריים וניצולי שואה בדרכם האחרונה וההנחה היא כי יקבל את מלוא הגיבוי בנושא מהקואליציה וכן מחברי האופוזיציה. בעקבות כך עיריית רחובות תסייע בתהליכי קבורה וסידור הלוויה ובנוסף, בכל הלוויה של “ערירי” ישתתף גורם רשמי מהעירייה ויחלוק כבוד אחרון לנפטר\ת. השיבוץ יעשה לפי סדר קבוע ומתחלף בקרב חברי המועצה ובעת הצורך – באנשי המקצוע.

לדברי צור, ההצעה נובעת לאחר שורה של מקרים בהם נתקל. כידוע, צור מפעיל גמ”ח על שם אביו, חבר המועצה המנוח שמשון צור “ל ובמסגרת זו מסייע למשפחות האבלים, לנזקקים ולחסרי ישע. לדברי צור, “נתקלנו לאחרונה במספר מקרים של ניצולי שואה ועריריים, אשר מגיעים לסוף דרכם ללא משפחה או קרובים אשר ידאגו לבצע את תהליכי הבאתם למנוחת עולם כראוי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן