הערב: ישיבת תקציב ברחובות | האם האופוזיציה תצביע בעד או נגד? יו”ר האופוזיציה, מתן דיל: “אני לא בא נעול אף פעם, בא לשמוע”

הערב (רביעי), תיערך ישיבת התקציב ברחובות, שתועבר בשידור חי החל מהשעה 17:00. עו”ד מתן דיל, יו”ר האופוזיציה שמחזיק ב-5 מושבים במועצה, שימש בעברו כסגן ראש מועצת העיר, מתכוון לשאול הרבה שאלות את ראש העיר, רחמים מלול.

“יש לי המון שאלות, נשמע איזה תשובות הם יענו, ולפי כך נקבל החלטה” סיפר לחדשות 08. דיל נשאל האם הוא כבר קיבל החלטה מבעוד מועד: “אני רוצה להבין איפה זה הולך, אני לא בא נעול אף פעם, אני בא לשמוע”. אמש, קרא דיל לתושבי רחובות בחשבונו הפרטי בפייסבוק להגיע לישיבה החשובה, ולשמוע את דין הדברים שיעלו: “מחר תתכנס מועצת העיר לאישור תקציב העירייה-1,087,900 מיליון, למדתי את הצעת התקציב סעיף, סעיף אני מעדיף בשלב הזה לא להיכנס להצהרות מפוצצות, אלה לעדכן אתכם לאחר הדיון וכהרגלנו, רק לאחר שננסה לשנות מבפנים”.

(ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן