הערב: מחאה נרחבת ברחובות, צופית גולן יו”ר ההנהגה העירונית: “משרד החינוך שכח את התלמידים”

החלטת הקבינט על חזרה ללימודים לסירוגין גרמה לתסכול בקרב ההורים, שאומרים כי המתווה הזוי ולא ישים. לטענתם, למשרד החינוך היה מספיק זמן לגבש פתרון ריאלי: “הם שכחו את השכבות העליונות, מה עם התלמידים שניגשים לבגרות?”.

קבינט הקורונה הכריע השבוע כי הכיתות הנמוכות יחזרו במתכונת של חצאי כיתות במודל של שבוע-שבוע או חצי שבוע-חצי שבוע לסירוגין. זאת לאחר שעות ארוכות של דיונים ומחלוקות בין משרדי האוצר, החינוך והבריאות על האופן שבו יפתחו הלימודים. הרעיון שעליו החליטו הוצע על ידי מנכ”ל משרד החינוך עמית אדרי למשרדי האוצר והבריאות, כדי להיענות לדרישה לקיים לימודים בקפסולות.

במשרד החינוך טענו כי דרושים לשם כך תקציב של מיליארדים ותקופת היערכות של חמישה שבועות. מבחינת משרד החינוך זהו פתרון ביניים, לא רק בגלל הכספים והזמן שהוא דורש, אלא גם משום שאין פתרון של ממש לילדים שנותרו בבית במשך השבוע או החצי שבוע של החלק השני בכיתה. במשרד החינוך אמרו כי נכון לעכשיו אין למשרד מספיק מורים שיוכלו ללמד את הקבוצות שיישארו בבתים בזום, ולכן ההורים יצטרכו למצוא פתרונות יצירתיים לכך.

בעקבות כך, הנהגת ההורים ברחובות מצטרפת למחאה הארצית שתחל היום (חמישי) בשעה 19:00. דרישתם של ההורים היא: חזרה מיידית, באופן בטוח, של כל היסודי, חזרה של כל העל-יסודי בתוך חודש לכל היותר, בכפוף לנתוני התחלואה, מענה לפן הריגשי-חברתי של כל ילדי מערכת החינוך, פתרון ומענה לילדים ומשפחות בסיכון בריאותי, כולל אי אכיפת נוכחות חובה, פתרון מלא לבגרויות, בתיאום האחראים על ההשכלה הגבוהה, חזרה מיידית של החינוך המיוחד ללמידה מלאה, בכל מוסדות החינוך.

צופית גולן יו”ר ההנהגה העירונית רחובות: “משרד החינוך מפקיר את הילדים שלנו. משנה החלטות כל שעתיים ויוצא במתווה חדש. פשוט לא יאמן! אין לנו תלונה לעיריית רחובות שכן עושה מאמצים כבירים ששכבות א-ד’ יחזרו. משרד החינוך שכחו את שכבות ה’ ו’ הם הולכים לקבל פחות שעות בגלל חלוקת המורים. השכבות הגבוהות גם הם צריכים שגרה. משרד החינוך שכח את התלמידים”. גולן מוסיפה: “אני קוראת לכל ההורים להגיע ולקחת חלק במחאה ולהחזיר את ילדינו לשגרת הלימודים”.

המוקדים ברחובות:
פארק גבעת האהבה (ליד מגרש כדורסל)
פארק ההולנדית (חלק תחתון של הפארק- בקרבת המזרקה)
פארק שכונת המדע (על גבעת הדשא מול בית הספר פרחי המדע)
פארק היובל (כניסה משדרות ירושלים)
פארק גן הפלסטיק
פארק רחובות הצעירה (בכניסה מרח’ חזון איש)
פארק אביסרור, רחוב בן גוריון 7, כפר גבירול

לפרטים נוספים עקבו בפייסבוק. או אצל יו”ר הנהגת ההורים המוסדית בביה”ס שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן