news08.net/ads.txt

הערב: ראש העיר, רחמים מלול, יכנס ישיבה מיוחדת עם חברי המועצה, בנושא עיצומי ועד העובדים

“חברים יקרים, בוקר טוב! היום בשעה 17:15 תתקיים ישיבת עדכון בראשות ראש העיר. אבקש לאשר הגעה/קבלה בהקדם. יום טוב לכם!” זוהי לשון הודעת הטקסט אשר שיגר ראש לשכת ראש העיר, דודי אשכנזי, הבוקר אל חברי המועצה.

חברי המועצה נדרשו לאשר הגעתם אל ישיבה דחופה במהלכה יעודכנו בדבר ההתנהלות עם עיצומי ועד העובדים. במפגש, אותו יוביל ראש העיר, רחמים מלול, הוא ימנה בפני החברים את נושאי המאבק החדש לפרוטרוט.

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול ישתף את חברי המועצה בדבר ההתנהלות בנושא העיצומים
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול ישתף את חברי המועצה בדבר ההתנהלות בנושא העיצומים

קריאתו של רחמים מלול מגיעה למעשה, לאחר שבעיצומים הקודמים שניהלו קברניטי ועד העובדים מול הנהלת העיר, העלו חברי המועצה טענות בגין העובדה כי כלל לא עודכנו בפרטים. כאשר ביקש ראש העיר את אמונם בפעולות הביצוע, הם התלבטו מהסיבה שלא ידעו מאום בסוגיה. לפיכך מעדיף מלול לעדכן את החברים ולקבל את אמונם המלא בהמשך ההנהלות.

בתוך כך יצוין כי מרבית חברי המועצה הביעו את הסכמתם להגיע אל הישיבה שתיערך הערב בכדי לקבל פרטים נוספים אודות עיצומי ועד העובדים, השלכותיהם לצד פתרונות אפשריים.

שלח הודעת טקסט לחברי המועצה להגיע לישיבה דחופה. רל"ש העיר, דודי אשכנזי
שלח הודעת טקסט לחברי המועצה להגיע לישיבה דחופה. רל”ש העיר, דודי אשכנזי

הבוקר אמר יו”ר ועד העובדים רמי מדהלה, כי “לצערי, העיצומים מחריפים – אגף תחזוקה וגינון, פיקוח בניה ופיקוח וטרינרי מצטרפים לעיצומים”. כפי שפורסם אתמול לראשונה ב”רחובות היום”, מדהלה, שיגר אל מלול הודעה באמצעות הדואר האלקטרוני בנושא החרפת העיצומים. לפני משלוח ההודעה ניסו אמיר ירון ועודד עמרם לפשר בין הצדדים, מדהלה התנה את הקפאת העיצומים בכך שראש העיר ייעתר להיפגש עמם בכדי לדון בהסכם ומשלא שבו אליו עם תשובה חיובית נשלח המכתב.

כידוע, אתמול החלו העיצומים כאשר נבצר הציבור לקבל שירות באגף המיסים. אליהם צורפו עובדי העירייה המושאלים לתאגיד המים, לא התקבל קהל במחלקות הגביה, אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני, לא הייתה אכיפה של תנועה, איכוה”ס ושילוט, המוקד העירוני הופעל במתכונת חירום בלבד ועובדי עירייה המושאלים לחברה העירונית אף הם החלו בעיצומים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן