news08.net/ads.txt

הפגנה נגד הופעת אייל גולן ברשת 13: “יום א’ ניצול מיני, יום ב’ גיבור לאומי”

אייל גולן לאורך

עשרות בני אדם הגיעו להפגין הבוקר (ראשון) נגד משרדי רשת 13 בתל אביב במחאה על החלטת הערוץ לשדר את מופעו של אייל גולן בערב יום העצמאות. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב “אייל גולן – לא הגאווה הלאומית שלי”.

עשרות מפגינים ומפגינות הגיעו למשרדי רשת 13 הבוקר במחאה על החלטת המערכת להעביר בשידור חי את הופעתו של אייל גולם ביום העצמאות. מספר מפגינים נשאו שלטים עליהם נכתב: “”רשת 13 ואייל גולן – יום א’ ניצול מיני, יום ב’ גיבור לאומי”, “יום העצמאות לניצול מיני – רק בערוץ 13”, “אייל גולן – לא הגאווה הלאומית שלי”. במהלך תוכנית הבוקר של אברי גלעד וטלי מץ, ששודרה בשידור חי, עמדו המפגינות והמפגינים מאחורי המנחים. “יש לנו את העמדות שלנו אבל אנחנו לא יכולים להביע אותן כאן בבמה הזו”, אמר אברי גלעד בהתייחסו למחאה. מדיווחים עולה, כי כאלפיים איש כבר התלוננו על המופע הצפוי בפני נציג פניות הציבור של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ודרשו לבטל אותו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן