הפוגה לילדי העוטף במתחם נינג’ה חדש בשדות נגב

במתחם המיועד לגילי 5 ומעלה ומתאים לכל רמת קושי, קיימים מסלולי נינג’ה מקצועיים הדומים למסלולים תחרותיים, קירות טיפוס ומתקני ספורט נוספים. הוא בנוי במספר אזורי פעילות שונים כאשר כל תחום משלים אחד את השני.

לאחר יותר משבעה חודשים מאתגרים קצת הפוגה ונחת לילדי העוטף, מאות ילדים הגיעו לפתיחת מתחם הנינג’ה החדש וזכו להיפגש עם אלוף  נינג’ה ישראל יוגב מלכה שהגיע לאירוע לאות הזדהות עם ילדי המועצה.

כוכב הנינג’ה הנחה את הילדים באתגרים השונים, התאמן איתם ועמד על חשיבות החוסן המנטלי בהתמודדות עם מצבים שונים.

הקמת המתחם  מהווה חלק מפעילויות חיזוק החוסן של ילדי יישובי עוטף עזה והוא הוקם במטרה לתת לילדים שחוו את אירועי ה-7.10 ולאלו שחזרו מהמלונות, שעדיין נמצאים בטראומה, פעילויות הפוגה ואתגרים.

בשדות נגב נחנך מתחם נינג’ה מקצועי ומתקדם שהוקם על ידי המועצה האזורית בהשתתפות מאות ילדים מיישובי העוטף.

באירוע השתתף יוגב מלכה אלוף עונת 2023 שהגיע לאות הזדהות עם בני הנוער וילדי המועצה לאור מה שעבר עליהם בשנה האחרונה. המתחם יהווה מרכז לפעילות ספורט ואתגרים לילדי העוטף וזאת כחלק מפעילויות חיזוק החוסן הרגשי והחזרה לשגרה במועצה.

בשנים האחרונות הפך ספורט הנינג’ה לפופולרי בכל בית בישראל וכספורט מחשל ומחזק. במועצה אזורית שדות נגב הקימו את מתחם נינג’ה על מנת להעניק  לבני הנוער וילדי המועצה שעברו תקופה לא קלה, ולאלו שחזרו מהמלונות, ועדיין נמצאים בטראומה פעילויות הפוגה ואתגרים מחזקים.

במתחם המיועד לגילי 5 ומעלה ומתאים לכל רמת קושי, קיימים מסלולי נינג’ה מקצועיים הדומים למסלולים תחרותיים, קירות טיפוס ומתקני ספורט נוספים. הוא בנוי במספר אזורי פעילות שונים כאשר כל תחום משלים אחד את השני.

גיל מרנץ אלוף עונת נינג’ה ישראל 2, יוסי בן יוסף מהמתחרים הבולטים בארץ, אדם ברוטמן ממובילי תחום הנינג’ה בארץ ורותם ישראל שפרשנה את התוכנית בעונותיה הראשונות שלחו סרטוני תמיכה והזדהות  לילדי שדות נגב ועמדו על חשיבות  הספורט האתגרי בחיזוק החוסן הרגשי.

יוגב מלכה אלוף העונה האחרונה של נינג’ה ישראל ציין:

“לאחר התקופה הקשה שעברו ילדי העוטף אין כמו ספורט הנינג’ה על מנת לבנות חוסן מנטלי ורגשי. היה לי הכבוד להגיע לשדות נגב, לפגוש את הילדים האמיצים ולהדריך אותם באתגרים  ובמסלולים השונים במתחם הנינג’ה החדש”.

גיל מרנץ אלוף נינג’ה ישראל בעונה מס’ 2 ציין בסרטון ששלח לילדי העוטף: 

“נינג’ה הוא ספורט אתגרי מאוד ומחשל ועכשיו יש לילדי העוטף את ההזדמנות ללמוד ולהבין כמה זה חשוב לפתח חוסן נפשי ומנטלי ולעבוד עם הגוף בצורה הטובה ביותר שיש. ככל שתתאמנו, תתמידו ותהיו נחושים תוכלו להגשים כל חלום שיש לכם ולקבל עוצמות אדירות”.

תמיר עידאן ראש המועצה:

”מתחם זה, מהמתקדמים בארץ, יפתח ויגדל את אלופי הנינג’ה הבאים משדות נגב ויאפשר למשתתפים להשתלב בתחרויות ארציות. המתחם מהווה נדבך נוסף ביצירת תוכנית חוגים עשירה ומגוונת לילדים ולנוער שלנו, ומרכיב חשוב בחיזוק חוסנם. אנו נרגשים לפתוח אותו ובטוחים כי ילדינו ייהנו ממנו  וימצאו בו מקום להתחזקות פיזית ומנטלית”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: מועצה אזורית שדות נגב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן