news08.net/ads.txt

הפוסט ב”רחובותי אורגינל: זעקת התושבים” עשה את שלו: חברת החשמל קבעה תאריך חדש לביצוע עבודות החשמל במגרשים הסינתטיים

חברת החשמל

רשומה חריפה שפורסמה על ידי מייסד קבוצת “רחובותי אורגינל: זעקת התושבים“, משה כהן, הוכיחה את עצמה כאשר חברת החשמל ניאותה לבקשה – לחבר את המגרשים הסינתטיים לחשמל. נכון לכתיבת שורות אלו, החיבור אמור להתבצע בעוד כשבועיים, באמצע חודש נובמבר”.

חברת החשמל

הרשומה המקורית: “במשך חודשים ארוכים ממתינים המגרשים הסינתטיים בעיר לחיבור חשמל על ידי המונופול הכי גדול במדינה – חברת החשמל. ההתאחדות לכדורגל כבר הרימה ידיים וביטלה את האישורים למשחקים פה בתוך העיר עקב תאורה לקויה. העירייה והחברה העירונית עמדו בכל הדרישות, שילמו ממיטב כספי הציבור לחברת החשמל וזאת פעם אחר פעם מבטלת את החיבור המיוחל. כל פעם יש תירוץ אחר ולצערי אני מתחיל לחשוש שיש פה שיקולים זרים שמונעים מחברת החשמל לבצע את החיבור ולאמלל את הילדים שיאלצו ללכת בחושך, לסיים מוקדם ולשחק בשעות הצהריים ולא בשעות נוחות. ההורים כועסים, הילדים מיואשים ושם בחברת החשמל צוחקים על כולנו”.

הטענה נרשמה גם בדף הפייסבוק של חברת החשמל, אשר הגיבה כך: “התכנון הסתיים לפני זמן ממושך ומתכנן מטעם חברת החשמל נמצא בקשר עם גורמי העירייה. לצערנו הרב עיריית רחובות או היזם לא היו מוכנים במשך תקופה ארוכה, חדר החשמל היה חייב אטימה בפני חדירת מים שבוצע רק ב-9.7.2019. מאז חברת החשמל קידמה את העבודה והונח כב מג בתוואי העבודה. העבודה תסתיים לא יאוחר מסוף חודש נובמבר 2019. חשוב להדגיש כי למגרשי הספורט יש חשמל ומדובר בהגדלת חיבור ולא חיבור חדש”.
משה כהן, 1000 איש בפחות מ-24 שעות
אלא שאת כהן ושות’ ההבטחה הזו, לחבר לחשמל את המגרשים לא סיפקה “פשוט לא יאומן איך המונופול מתנהג”, כתב בתגובה, “שתפו את הפוסט ותייגו כל מי שאתם מכירים מחברת חשמל על מנת שיבואו להגדיל את החיבור במיידי. דחו אותנו לסוף חודש נובמבר ומבטיח לכם שזה לא הסוף כי בטוח יהיו תקלות”. הדברים הללו – שוב – הביאו לפתרון קרוב יותר: חברת החשמל קבעה תאריך חדש לביצוע עבודות החשמל במגרשים הסינתטיים – 17/11/19. עם זאת הם ישתדלו להקדים”. נמשיך לעדכן מקרוב – ולעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן