news08.net/ads.txt

הפועל מרמורק: 3 משחקים, שני הפסדים ברציפות. ניסן יחזקאל הפתיע כאשר בחר שלא לשתף את עידן חג’ג’

צוות אגף גנים מפנה עץ שנפל בשל מזג האוויר (1) (1)|שאול צגהון|pp

במסגרת המחזור השלישי בליגה הלאומית רשמה הפועל מרמורק את ההפסד השני שלה ברציפות. זה קרה היום (שישי) במגרשה של הפועל פתח תקווה, שחדרה שלוש פעמים לרשת של מרמורק. אבל את ההפתעה הגדולה סיפקה דווקא העובדה כי המאמן ניסן יחזקאל בחר שלא לשתף את הסקורר של העונה השל הקבוצה, עידן חג’ג’.

רק שלושה משחקים מהפתיחה ההירואית (ניצחון בכורה) וכבר לאוהדים יש פרשנות ומסרים למאמן הטרי. “זה ביזיון ענק וניהול משחק כושל של המאמן”, כתב אחד האוהדים בדף הרישמי. “מה שהוא עושה לעידן חג׳ג׳ זאת התעללות לשמה. תגידו לי אתם איך שחקן שהיה מעורב ישירות ב-30 גולים בעונת העלייה לא משותף אפילו דקה במשחק? אני בטוח ומשוכנע שזה הרבה מעבר כי אין הסבר אחר. לתת לזר הבדיחה הזה שהגיע מסרביה ללבוש חולצה של מרמורק זאת פגיעה בשמנו הטוב. גם הבולגרי לא מוסיף לנו כלום ומתעייף אחרי רבע שעה. לפני שהרכבת תלך לאיבוד ורגע לפני שההעברות נסגרות כדאי להנהלה לעשות חשבון נפש כי ככה לא נשרוד לצערי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן