news08.net/ads.txt

“הפורץ הממשש” מכה בפעם השלישית: בלילה הוא ביקר שוב בשכונת מרמורק, מישש את איבריה של אשה בשנתה – וברח

שודד

 

מזה שבוע וחצי מסתובב פורץ לדירות אשר ניגש לחדרי השינה, ממשש את גופן של בעלות הבית וכשהן מתעוררות מבהלה וצורחות – הוא נמלט. הלילה (בין ראשון לשני) זה קרה שוב. כוחות המשטרה נקראו לסייע – אך גם הפעם הוא לא נתפס
.

זה קרה בשלוש לפנות בוקר – וזו כבר הפעם השלישית בעשרה ימים בה מדווח על “הפורץ הממשש”. לדברי בעלת הבית המבוהלת מרחוב יגאל יחיא, הפורץ חדר לדירתה בשכונת מרמורק, הוא נכנס כשהוא לבוש בבגדים כהים, ניגש אל חדר השינה שלה ושל בעלה, שלח את ידיו אל איבריה המוצנעים עד שהתעוררה בבהלה והחלה לצרוח. היא העירה את בעלה שקם מיד וזה רדף אחר החשוד שנמלט. שוטרים שהגיעו לדירה, ערכו סריקות בסמוך לה אולם לא הצליחו לאתר את החשוד.

בעלת הדירה כתבה ברשת החברתית: “חברים ושכנים יקרים, פרצו אלינו הלילה, לביתנו ברחוב יגאל יחיא. תושבי מרמורק והסביבה ממליצה לגלות עירנות ולנעול דלתות. הצלחתי למנוע את הנזק לרכוש, אך התחושה שחדרו לי לפרטיות גרועה מהכל”.

שכנתה הוסיפה: “המצב הזה באמת מפחיד, גבר כהה עור פרץ לדירה, גנב תיקים, נגע בגופה של האישה וברח. תושבים יקרים, תנעלו חדרים”.

כפי שפרסמנו לראשונה ב”רחובות היום” האירוע הקודם התרחש בחצות הלילה שבין שלישי לרביעי, שעבר, כאשר הרגישה בעלת הדירה מרחוב זרח שעובי בשכונת מרמורק כי אדם זר נוגע בגופה. האישה התעוררה בהיסטריה וצרחות והבחינה באדם החשוד, לבוש שחורים, השוהה בתוך חדר השינה של בעלה ושלה. היא קפצה ממיטתה ויחד עם בעלה גרמו לבריחתו של החשוד. במהלך בריחתו הצליח החשוד לגנוב את ארנקה האישי ובו כרטיס האשראי.

האם התופעה תמוגר? סנ”צ שרון מנור, מפקד התחנה.

המקרה הראשון התרחש בשבת שעברה בשיכון סלע במערב העיר, בסמוך לשכונת מרמורק. במקרה ההוא פרץ החשוד לבית של בחורה צעירה, שלח את ידיו אל איבריה והעיר אותה משנתה. הצעירה הסתירה את פחדיה והצליחה לדובב אותו ולהושיבו בפתח ביתה, הלכה להגיש לו כוס מים ובמקביל הזעיקה את המשטרה. החשוד שם לב לכך והחל לברוח מהמקום בריצה, שכן שראה בו נמלט ניסה לאחוז בו עד להגעת השוטרים אולם הוא הצליח לחמוק מבין ידיו – ונעלם.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן