news08.net/ads.txt

הפחד מהמצב הכלכלי מרחף בליגה א’ | תום מדהלה: “מצב לא פשוט, מקווים לקבל כסף מביטוח לאומי ושהקבוצות יעזרו לנו”

המצב הכלכלי במשק הולך ודועך – בכל הענפים. רק לפני כחודש כינסו קבוצות הכדורגל המקומיות את השחקנים והודיעו להם כי לא יוכלו לשלם להם את המשכורות בחודשים הבאים. הנהלות הקבוצה אף שלחו לשחקנים טפסי חל”ת שיגישו לביטוח לאומי. לדבריי מספר שחקנים בליגה א’ שערכו שיחה עמנו – “מקווים לקבל את הכסף מביטוח לאומי ושהקבוצות יעזרו לנו”.

תום מדהלה, שחקנה של מכבי יבנה, אף הוא אחד מהנפגעים מהמשבר שפקד את המדינה: “מוצב מוזר ככה להפסיק הכל, ועוד שהיינו בתקופה טובה. האמת שנשמעים להוראות אין מה לעשות זו בעיה כלל עולמית, כרגע הבריאות מעל הכל. בפן האישי אני כל כך עמוס בהרבה דברים מסביב – מעבר דירה, עזרה להורים, כך שאני פחות חושב על כמה הכדורגל חסר, אך מחכים שזה יגמר. בפן הכלכלי יש פגיעה, כולנו יצאנו לחל”ת, אנחנו מקווים שנקבל את הכסף של ביטוח לאומי ושהקבוצות יעזרו לנו. לא התבקשנו מההנהלה לקצץ בשכר.

במידה ותידרש לקצץ? אם יש שחקנים שמקבלים שכר אסטרונומי, זה יהיה לגיטימי, כי אין ברירה, אין מאיפה לשלם את הכסף הזה. בסופו של דבר זו בעיה עולמית, וזה קצת להתנהג באגואיזם אם אנחנו לא נסכים לקיצוץ. אך יחד עם זאת יש לבדוק שהקיצוץ הגיוני ולא פוגע יותר מדי בכיס”.

כשנשאל במידה והמצב הקיים ימשיך, מה נכון לדעתך לעשות בליגה?. “יש כל כך הרבה אופציות, וכל מיני תרחישים. מה שאני הייתי ממליץ –  יש עולות ויורדות. זה המצב – מי שבמקום הראשון שתעלה הליגה. אולי להקפיא את היורדות השנה, ושנה הבאה פשוט 3 קבוצות ירדו במקום 2”.

אוהד אדלשטיין, שחקנה של הפועל אדומים אשדוד: “תקופה לא פשוטה. לפני הכל בריאות של כולם זה מה שחשוב. מקווה שנחזור לפעילות בהקדם. חסר לנו השגרה הזו, הסדר יום. כדורגל זה דרך חיים. כולנו נפגעים כלכלית ואין כאן שכר, אך פרנסה של אדם זה משמיים מראש השנה עד ראש השנה, ומקבלים את זה באהבה רבה. לא התבקשנו לקצץ בשכר, הוציאו אותנו לחל”ת ובצדק אני חושב. הבעלים לא צריכים לספוג את זה. כולנו צריכים לרתום יד אחת בתקופה הזו, ולעבור את זה יחד”.

במידה והליגה לא תתחדש. “שאלה מאוד קשה, התשובה לא תספק אף אחד. כי מי שבמקום הראשון חושב שמגיע לו לעלות, וכך מקום שני ושלישי. כל מקרה לגופו, לפני 3 שנים כפר קאסם היו 12 הפרש ובסוף לא עלו ליגה. הכל יכול לקרות, כך שקשה להחליט”.

 

צילומים: אינסטגרם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן