news08.net/ads.txt

הפניות למוקד העירוני הועילו: התאורה בגנים הציבוריים החשוכים תוחלף

 

בעקבות פניות חוזרות ונשנות של תושבי העיר אל חבר המועצה אבי קינד, בטענה כי התאורה אינה מותאמת לשעון חורף, הוחלט לבחון את הסוגיה. במסגרת הבדיקה שנעשתה אותרו 20 גנים ציבוריים כ’חשוכים’ ולקראת חג החנוכה תוחלף התאורה הקיימת לתאורת לדים מתקדמת.

מי אמר שהפניות אל המוקד העירוני אינן נענות? עיריית רחובות תחליף בימים הקרובים את התאורה ב-20 גנים ציבוריים בעיר לתאורת לדים מתקדמת וחסכונית, המקושרת לשעונים דיגיטלים אסטרונומים אשר עובדים לפי שעת שקיעת החמה, כך שניתן יהיה לבלות בגנים הציבוריים ובגני השעשועים גם לאחר רדת החשיכה, בשעות הערב המוקדמות. פניות רבות שהגיעו אל המוקד העירוני בכלל ואל חבר המועצה ומחזיק תיק שיפור השירות לתושב אבי קינד, הציגו בעיה שיש לפתור אותה באופן המיידי שכן ילדי העיר והוריהם נאלצו לעזוב בשעת צהריים מאוחרת את גן השעשועים בשל החשיכה.

בשבועות האחרונים ערך המוקד העירוני מיפוי באמצעות יחידת האכיפה העירונית, אשר סרקה את הגנים הציבוריים, כחלק ממגמה כוללת לשיפור פני העיר ורווחת התושבים. יזם הרעיון, אבי קינד מסרי כי הרעיון נולד “מתוך צורך אישי של הורים לילדים, שפנו אלי במצוקתם לצאת עם הילדים לגנים הציבוריים עם כניסת שעון החורף וירידת החשיכה כבר בשעה 17:00. לאחר שקידמתי את הנושא יוכלו ההורים לצאת עם ילדיהם מגן הילדים היישר לגן הציבורי ולבלות איתם זמן איכות בגנים המוארים, גם בימי החורף. אני מודה למוקד ולאגפים על שיתוף הפעולה המהיר למען תושבי העיר ופונה לתושבים להמשיך ולהביע אמון במוקד העירוני ולפנות בכל בעיה שהיא 24 שעות ביממה”. בתוך יצוין כי יוזמתו של חבר המועצה קינד יוצאת אל הפועל בשיתוף המוקד העירוני באגף חירום וביטחון, יחידת האכיפה העירונית באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, מחלקת החשמל באגף לוגיסטיקה ואגף גנים ועיצוב הסביבה.

» כתבה: ליזה ללוצשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן