news08.net/ads.txt

הפנים היפות של משטרת ישראל: 1346 מנות דם ו-36 צמות שיער נתרמו במבצע ארצי

כה מרגש: במסגרת יום המעשים הטובים, פעלה משטרת ישראל יחד עם מד”א ועמותת זיכרון מנחם למען הקהילה

במשך שלושה ימים קיימה משטרה ישראל מבצע משטרתי אחר – כמידי שנה: את יום המעשים הטובים.

השנה פעלה משטרת ישראל לקיום יום זה בשיתוף עם מגן דוד אדום ועמותת זיכרון מנחם. במסגרת הפעילות הוצבו 31 עמדות להתרמת דם ולהתרמת שיער במוקדים משטרתיים בכל רחבי הארץ מצפון לדרום, בכדי לאפשר לשוטרים, מתנדבים ואזרחים להגיע ולתרום. התוצאות במספרים: הפנים היפות של משטרת ישראל: 1346 מנות דם ו-36 צמות שיער.

נצ”מ הוד לוי רמ”ח קהילה: “משטרת ישראל פועלת לצד המאמץ הביטחוני גם במסגרת יום המעשים הטובים שהתקיים היום בשנה השניה ברציפות, והובילה מיזם מציל חיים בשיתוף מד”א ב-31 תחנות משטרה ברחבי הארץ שנפתחו לציבור. שוטרים ומפקדים בכל רחבי הארץ נרתמו לתרום דם למען הציבור בישראל.
במקביל, הופעל מיזם חשוב נוסף בשיתוף עמותת זיכרון מנחם, לקידום תרומות שיער. משטרת ישראל תוסיף לעשות כל שביכולתה על מנת לשמור על בטחון אזרחי המדינה ולקדם את רווחתם, ביום מיוחד זה כמו בכל ימות השנה”.

סמנכ”לית שירותי הדם במד”א, פרופ’ אילת שנער: ״אנו מודים לשוטרות ושוטרי משטרת ישראל, שממשיכים במסורת ההתרמה במסגרת יום המעשים הטובים. זו השנה השנייה בה הקדישו השוטרות והשוטרים מזמנם ומדמם למען הצלת החיים של האחר. בימים אלו קיים מחסור חמור במנות דם, ולכל תרומה – חשיבות עצומה״.

חיים ארנטל, מנכ״ל עמותת זכרון מנחם: “משפחת זכרון מנחם מעריכה ומודה על התרומות החשובות והמרגשות של השוטרות היקרות שתרמו את שערם עבור פאות לחולות סרטן, שיתוף הפעולה בין משטרת ישראל לזכרון מנחם במשך כל ימות השנה ובמיוחד ביום המעשים הטובים מרגש ומעצים”.

צפו בתמונות המרגשות >>

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן