news08.net/ads.txt

הפנינג אופניים ואליפות פאמפטרק יישובית התקיימו בגן יבנה

 

השבוע התקיים בגן יבנה אירוע מיוחד שכלל הפנינג אופניים ואליפות פאמפטרק יישובית במסלול הפאמפטרק הסמוך לכיכר הבנים. האירוע התקיים בשת”פ עם איגוד האופניים, מחלקת הספורט, מחלקת הנוער והיחידה לביטחון קהילתי. זו השנה שנייה שהמועצה מארחת תחרות פאמפטרק רשמית של איגוד האופניים כאשר השנה התחרות הייתה משודרגת – מוקדמות אליפות הארץ בפאמפטרק. כשהם מלווים במערכת מדידה אלקטרונית מקצועית, התחרו בניהם 50 רוכבים ורוכבות מגיל 9-37. במקביל לתחרות היה מתחם רכיבה אתגרי לא תחרותי המתאים לאופניים, בימבות ואופני דחיפה.

האווירה הייתה מדהימה ועם פרגון בלתי פוסק של כל המתחרים אחד כלפי השני , אוירה ספורטיבית אמיתית מלאה בשמחה. בין המנצחים בקטגוריה העממית היו האחים שרה ויאיר לוי תושבי גן יבנה, כבוד גדול גם לשגיא חרדון (14) שלקח את המקום הראשון בקטגוריה וגם הראשון כללי נאחל לו בהצלחה באליפות הארץ שתתקיים ב 25.8 בכפר יונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן