news08.net/ads.txt

הפנינג לוחמי האש נדחה בשבועיים בשל הצפי למזג אוויר סוער

0bee3033-929a-48b9-967d-463167362685

 

המיזם המשותף הראשון מסוגו של עיריית רחובות ולוחמי האש לקראת ל”ג בעומר, יידחה בשבועיים בשל הצפי למזג אויר סוער. האירוע ייערך בתאריכים 9-10.5.18.

עיריית רחובות והתחנה האזורית ברחובות של כיבוי אש והצלה מתכוננות לל”ג בעומר ולכבוד המאורע יקיימו, ביוזמת אגף השכונות, לראשונה במשותף, הפנינג ייחודי, גדול ומרהיב אשר במהלכו ייחשפו המשתתפים לעבודת לוחמי האש. המבקרים יצפו מקרוב ובדרך חווייתית ומרתקת, בעבודת לוחמי האש. בין התחנות שיופעלו במקום: הצגת ציוד מבצעי של לוחמי האש, כגון רכב כיבוי, תצוגת ציוד ואמצעים לגילוי וכיבוי דליקות, סולם גבהים ועוד. התצוגה תכלול הסבר פרונטאלי; הדמיה של חילוץ נפגעים מדירה בוערת; הדמיה של עבודת לוחמי האש בעת חילוץ מרכב; תצוגה של היחידה ללוחמה מיוחדת בכיבוי והצלה, אשר מאומנת להילחם באש ולחלץ לכודים בגובה רב, לרבות סנפלינג וחילוץ ממים.

בנוסף תתקיים הסברה בנושא שמירה על בטיחות אש במבנים; מסלולי התנסות לילדים בעבודת לוחמי אש; עמדת ל”ג בעומר, להסברה כיצד לבנות מדורה ואמצעי זהירות ובטיחות נדרשים; עמדות יצירה לילדים בנושא לוחמי האש ובטיחות אש; עמדת צילום לילדים, עם תחפושת לוחם האש; במסגרת ההפנינג הייחודי יהיו הסברה והדגמה לכלל הציבור, כיצד נוהגים בעת שריפה ועוד. יצוין כי את האירוע שיתקיים בימים ד’-ה’, 9-10.5.18, בין השעות 16:00-21:00 ינהל מטעם כיבוי האש, ליאור מסורי, מ”מ קצין תכניות תחנת כיבוי אש רחובות.

“כיבוי אש והצלה עם הפנים לקהילה”, אמר טפסר משנה איציק לוי, מפקד התחנה האזורית ברחובות והוסיף: “אנו שמחים להגיע אל הציבור ולהכיר לו מקרוב את עבודת לוחמי האש, על מגוון יכולותיה. בדרך זו נוכל גם להעביר את המסר בדבר מניעת שריפות הן בבית והן מחוצה לו”. ראש העיר רחמים מלול סיפר כי: “החלטנו להיערך בעיר לל”ג בעומר באמצעות אירוע חווייתי, המכיל את המסרים החשובים להישמרות מנזקי האש. אנו שמחים לשתף פעולה עם לוחמי האש ומזמינים את כל הילדים והוריהם להתרשם מקרוב באירוע הייחודי הזה”. מנכ”ל עיריית רחובות, דורון מילברג הוסיף: “אנו משקיעים משאבים בבניית האירוע החשוב הזה, אשר גם ממנו יוכלו תושבי העיר וילדיהם ליהנות ללא עלות. מצאנו שילדים מרותקים לעבודת לוחמי האש ובשבילנו זוהי הזדמנות מצוינת להמחיש את המסרים החשובים בדבר שמירה על בטיחות אש בבית בפרט ובעיר בכלל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן