news08.net/ads.txt

הפסולת ב”נאות שמיר”: עיריית יבנה בחרה בצוות 3 לתגבור האבטחה והאכיפה בשכונה החדשה

לאחרונה החלה להתאכלס השכונה החדשה ביבנה, נאות שמיר. השכונה עדיין נמצאת בתהליכי בניה ופיתוח ועל כן יש להמשיך ולאכוף, ביתר שאת, את פסולת הבניה וחומרי בניין שפזורים במרחב. במחלקת הפיקוח העירוני עלה הצורך לתגבר את מערך האכיפה והחליטו לבחור בחברת אבטחה אשר תסייע במשימה החשובה. בימים אלה, במסגרת הליך של הצעת מחיר, העירייה החליטה על החברה המתאימה ביותר ובחרה בצוות 3 לביצוע המשימה.

צוות 3 תקצה ניידת סיור ושני סיירים לטובת תגבור אנשי הפיקוח העירוני בשכונה החדשה. נוכחות הסיירת אמורה להרתיע תושבים מביצוע עבירות של השלכת פסולת בנין. במידה ויהיו כאלה, הן יתועדו ויועברו למחלקת הפיקוח להמשך טיפול ומתן קנסות. לדברי אבנר בן אריה, מנכ”ל צוות 3 מערכות מיגון: “צוות 3 נבחרה לביצוע המשימה החשובה לשמירה על הסדר הציבורי. אנו מודים לעיריית יבנה על האמון שנתנה בנו גם הפעם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן