הפעילה החברתית, רוית שחם הגישה תלונה כנגד השכן האלכוהוליסט: “הוא זורק דגים בחצר, רוקד על המכוניות, מתערטל, מקלל ומאיים ברצח”

כמעט כל העיר יודעת מי זו רוית שחם, הפעילה החברתית שמסייעת מידי יום לאוכלוסיות החלשות, מאכילה פיות רבות ומפעילה עשרות דפי פייסבוק במטרה לשים את רחובות על המפה. אלא שהפעם היא ושכניה נקלעו לסכסוך מול שכן אלים, אלכוהוליסט לדבריהן, המאיים ברצח.

לדברי שחם, המתגוררת ברחוב ארלוזורוב 32 שבשכונת שעריים, הכתובת כבר שנים על הקיר. “השכן הזה מסוכן מאוד לציבור. הוא קם בבוקר כמו חייל, עובד בזבל, אבל כשהוא מסיים את עבודתו ומגיע לכאן מתחיל הרעש, מתחיל הבלגאן, הפחד שולט על האזור מעצם נוכחותו. הוא מאיים לשרוף את הבניין, מקלל את כל השכנים, מאיים ברצח, משתמש באלימות עד כדי כך שחברה נאלצה לא פעם להפריד אותו ממני. יש כאן שכנה מקסימה שהתלוננה כנגדו לפחות 50 פעם במשטרה, אני בעצמי התלוננתי נגדו בשבוע שעבר והוציאו כנגדו צו הרחקה ממני לעשרה מטרים – מה שלא מנע ממנו להתקרב ולהרע לי”.

שחם מספרת עוד כי “הוא מזיק, גונב חפצים מהחצר שלי, מוציא את המנורה וגורם לחושך,כל הרצפה מלאה בבירה והוא רק מגדף ‘שתהיו חולי סרטן’, ‘אני שם ז על המשטרה’ וממלא את האזור בארגזי בירה עמם הוא משתכר עד כדי שהוא מאבד את עצמו. הסביבה מאוד סובלת, יש פה ילדים שמשחקים בפחד למטה ופשוט מפחיד שלא לוקחים את האדם הזה ועושים איתו משהו, עדיף לי שיקרה כאן משהו בדרך אחרת לפני שאשתגע, אני לא מחפשת להסתבך”.

ש. מה אומרים במשטרה? הרי סיפרת שהגשת תלונה..

“במשטרה אמרו שהנושא ‘בטיפול’, ראיתי בתיק החקירה שלאחר עשרה ימים נגמר לו הצו ועכשיו הוא חופשי כלומר הוא יכול להסתובב בחוץ בחופשיות ולהתנהג בצורה ברוטאלית. הוא צורח ‘מי רוצה דגים?’ וזורק חתיכות ענקיות של דגים בחצר, מספיק לראות זאת ולהזדעזע. כל היום הוא מחפש רק לריב ואין לו הפסקות, הוא מגרה בי כל היום ומגיע למצב של אלימות. סרטוני הוידיאו שמקורם ממצלמות שהציבה השכנה, מוכיחים כי מדובר באדם שאינו נורמטיבי, שלא יכול להסתובב בינינו, כזה שמתערטל, שמקלל, שמאיים ברצח”.

הדגים שזרק השכן בחצר המשותפת.

ש. את פוחדת שהוא ירצח אותך?

“בוודאי שיש פחד. לא רק עליי, אלא על כל תושב בשכונה. מדובר באדם אלים, שמסוכן מאוד לציבור, אלכוהוליסט חריף, יש כאן ילדים והדבר האחרון שהיינו רוצים שיקרה כאן הוא רצח בלב השכונה לעיני הילדים התמימים האלה. חוץ מזה, מפחיד אפילו לשפוך את הזבל או לצאת לרכוש תרופות”.

בתוך כך יצוין כי הווטרינריה העירונית פנתה לאדם בבקשה להפסיק לזרוק דגים לחצר ולאסוף את אלו שזרק, תוך אזהרה מפני קנס שהוא עלול לקבל – והוא הרים את הדגים. כמו כן, החצר שמשמשת עבורו כמחסן מהווה כמפגע לציבור ופנייה נעשתה כבר לסגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל שהודיע כי הנושא בטיפול.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן