הפעיל החברתי יניב עבדי מצטרף ל’רחובותי’ של מתן דיל

עבדי, שהיה שותף מלא למאבקים למען צדק חברתי ברחובות, נכנס לפוליטיקה ומשלב זרועות עם סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל

חיזוק משמעותי לסיעת רחובותי של סגן ראש העירייה, עו”ד מתן דיל: הפעיל החברתי הנמרץ יניב עבדי מצטרף לרשימת מועצת העיר ועשוי להוות פקטור חשוב בכל הקשור ליחסים שבין העירייה לקהילה. עבדי, נשוי ואב לשלושה, סימן כמטרה את השיפור ביחס למשפחות בעיר: “אני רוצה שלילדים שלי יהיה טוב וזה אומר שלחברים שלהם וגם להורים צריך להיות טוב”, אמר.

עבדי, בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים, עובד בניהול פרויקטים פיננסיים, ייעוץ ופיתוח עסקי. בשנים האחרונות ייעץ ועבד בגופים עסקיים גדולים כמו משרד האוצר, חברות ביטוח ובנקים ולאחרונה, מייעץ ברשות שדות התעופה. את עבדי מכירים ברחובות כפעיל חברתי נמרץ ומסור. הוא רתום לעשייה חברתית, מחבר בין קהילות, יוזם מהלכים חברתיים  וחותר לצדק. הוא מוכר בשל פעילותו בהנהגות ההורים, התנדבותו בעמותות כמו פעמונים ויד לניסים, הרצאותיו לחינוך והעצמה פיננסית, פעילותו במרכז לצדק חברתי ועם הקיבוצים העירוניים.

ההחלטה לזנק למים הפוליטיים נולדה אצלו אחרי קבלת ברכת הדרך מהמשפחה ומהמעגל הקרוב. כמי שמלווה את מעגל ההחלטות מבחוץ, הוא החליט לשנות כיוון והצטרף למתן דיל. “אני מאמין שמתן, יחד עם הניסיון שצבר ויחד עם הרצון לחבר קהילות, ימשיך להוות דלת פתוחה לכולם ויוכל לקדם את רחובות והתושבים. כשהבנתי שאני צריך להיכנס למעגל מקבלי ההחלטות, לא רק כפעיל חיצוני, החלטתי שזה יהיה רק עם מתן. אפשר להתעצבן על אוזלת היד ואפשר להזיז את עצמך פנימה, להשפיע מההתחלה וליצור עתיד מתוכנן וטוב יותר”.

“אני מאמין שיחד עם החלטה האישית שלי להצטרף לעגלה, חברים נוספים שאני מאמין בהם וביכולתם המקצועית וחתירתם לעשיית הצדק, יצטרפו גם הם ויכירו ביכולתם לבוא ולהשפיע על חיינו לטובה”, מוסיף עבדי. “אני מביא איתי ניסיון מקצועי שיאפשר  לילדים שלי ושל חבריי לגדול בסביבה בטוחה יותר, הוגנת יותר ומעצימה יותר. תפקידנו להקשיב לציבור, להבין את הצרכים וליצור עבורו פתרונות טובים עם ראייה לטווח הרחוק”.

מסיעת “רחובותי” נמסר כי “יניב הוא חיזוק נוסף ומשמעותי לרשימת ‘רחובותי’ בראשות מתן דיל, שתיחשף בקרוב ותציג פנים חדשות וגישה חדשה. אנו נוביל חיבור של עשייה בין התושבים לעירייה. הרשימה  תכלול  אנשים מובילים ומבינים בתחומם, שיתרמו מזמנם ויכולותיהם. אנשי עשייה, שהחליטו לקחת אחריות ולעשות יותר למען עתידה של העיר”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן