news08.net/ads.txt

הפצוע האנוש בתאונת דרכים בכביש 4 סמוך ליבנה, סיים קורס מד”א: “זו סגירת מעגל מרגשת עבורי”

סגר מעגל וסיים קורס חובשים לאחר 23 שנה: לאחרונה נערך בתחנת מד”א בתל אביב טקס סיום קורס חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס. את הקורס הדריך חובש בכיר במד”א איציק כוכב יחד עם החובשות נועם ויסבוך ואתל ביצ’יצ’י והשתתפו בו 42 חניכים שהצטרפו למערך המתנדבים של מד”א בתל אביב והסביבה.

בין בוגרי הקורס היה גם אודי אביסרור (40), שנפצע בשנת 1996 באורח אנוש בתאונת דרכים בכביש 4 סמוך ליבנה כשהיה בן 17 בעודו חניך בקורס נוער של מגן דוד אדום. בעקבות התאונה הקשה סבל אודי מפגיעה רב מערכתית ונדרש לשיקום ארוך בבית לוינשטיין. לאחר תקופת השיקום התגייס לצה”ל והמשיך בחייו ללא השלמת קורס מד”א שהחל לפני התאונה הקשה. לפני כשנה החליט אודי לסיים את מה שהתחיל בגיל 17 ונרשם לקורס חובשים במד”א אותו סיים כאמור בימים אלו. “היום אני עורך דין, סוכן ביטוח ובעברי הייתי שדרן רדיו. לפני כשנה החלטתי שעכשיו כשאני במקום אחר בחיים, אני נשוי ואב לילדים אני חייב להגשים חלום ילדות ישן, ונרשמתי לקורס חובשים במד”א”, אמר אודי. “אני מבין היום, יותר מתמיד את החשיבות של טיפול מציל חיים במצבים קריטיים. להציל חיים היום במסגרת מד”א, כשבעבר הייתי בצד הפצוע זו סגירת מעגל מרגשת עבורי”.

יו”ר ועד המתנדבים בתחנת מד”א בתל אביב, שמואל אביצור: “אנו לא נחים לרגע וממשיכים לעבות את מערך המתנדבים שלנו תוך מתן דגש על איכות ומקצועיות. מטרתנו היא ברורה – הענקת הטיפול המסור והיעיל ביותר בזמן הקצר ביותר. אני מברך את החניכים שסיימו היום, מודה למדריכים ומאחל לכולם לנתב את כל מה שלמדו במהלך הקורס למען הציבור והצלת חיים בכל מקום ובכל זמן”.

מנהל מרחב איילון במד”א אפי בר: “אני מברך את עשרות החובשים החדשים שמצטרפים למשפחת מד”א בתל אביב. מדובר באנשים איכותיים ששמו לעצמם מטרה להציל חיים, זה בהחלט לא מובן מאליו והם ראויים להערכה רבה. לראות את אודי בין מסיימי הקורס מרגש מאוד וסגירת מעגל גם בשבילו באופן אישי וגם בשביל מד”א שהצילו את חייו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן