news08.net/ads.txt

הפצוע מאמש: דמות מוכרת למשטרה; “הוא נדקר 10 פעמים לפחות”

העיר קרית גת סוערת ואם נדמה היה שהנה מגיע שקט של חג – הרי שאמש הוא הופר עם אירוע אלימות שהתרחש בסמוך לעיר. יאיר נעים חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: “מדובר בגבר שהיה ברכבו בכביש 35 סמוך לכניסה למושב שדה משה. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קשה”.

ממד”א נמסר כי “בשעה 22:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על פצוע מאירוע אלימות בכביש 35 סמוך למושב שדה משה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח ברזילי גבר כבן 35 במצב בינוני עם פציעות חודרות בגופו”.
ממשטרת ישראל נמסר כי “בשעות הלילה הוזעקו השוטרים בעיר קרית גת, בעקבות דיווח על קטטה בכביש, במהלכה נפצע אדם שפונה לבית החולים במצב בינוני. החשודים נמלטו מהמקום. כוחות המשטרה פתחו בחקירה ומאמצים לאיתור זהות החשודים ומעצרם.
למערכת חדשות 08 נודע כי הפצוע הוא דמות מאוד מוכרת למשטרה וההנחה היא שיש קשר לאחד האירועים האחרונים שהתרחשו בעיר. גורם שפנה אל המערכת סיפר כי “מדובר באירוע דקירה… הוא נדקר לפחות 10 פעמים”. כאמור לעיל, מצבו בינוני. נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן