news08.net/ads.txt

מרגש: “להאיר את עומר” לזכרו של עומר לב ז”ל נמשך

חדשות 08 גן יבנה

הפרויקט “להאיר את עומר”, לזכרו של עומר לב ז”ל, הינו מיזם של תושבי גן יבנה – אילי ורון לב, במטרה להעלאת המודעות לסכנות השימוש בסמים ואלכוהול בקרב בני נוער בשיתוף מחלקת הספורט במועצה המקומית גן יבנה, בתי הספר ביישוב ומשפחתו של עומר לב ז”ל.

אחרי שבשבוע שעבר התקיים במתנ”ס גן יבנה מפגש הורים להעלאת המודעות לסכנות לשימוש בסמים ואלכוהול,  אירוע השיא – מרוץ עממי יתקיים בתאריך 2.12.22 בשעה 9:00 בפארק רונה רמון שבו ייקחו חלק כ- 400 תלמידי כיתות י’, הורים מלווים, ורצים נוספים.

בנוסף, במסגרת החיבור בין אילי ורון לב למועצת גן יבנה, התקיימה פעילות מקדימה בשבועות האחרונים בבתי הספר וערב הסברה להורי התלמידים. בבתי הספר נפגשו אילי ורון עם כל תלמידי כיתות י’ וצוות בית הספר וחשפו את סיפורו האישי של עומר. בערב ההורים נחשפו ההורים לסיפורו האישי של עומר על מנת שכולם יהיו שותפים בהבניית מדיניות מוסכמת נגד נטילת הסיכון להרס החיים והמשפחה.

ראש המועצה, דרור אהרון: “לפני מספר חודשים נפגשתי עם תושבים יקרים מן היישוב, אילי ורון לב, הוריו של עומר לב ז”ל. הוריו של עומר שיתפו אותי ברצון העז שלהם לקדם את המיזם “להאיר את עומר” ולהציל בני נוער מגורל דומה. כך, כחלק מהעלאת המודעות והתמודדות בשימוש סמים ואלכוהול בנינו יחד עם מחלקת הספורט ובתי הספר ביישוב תכנית יישובית בנושא זה הכוללת מפגשים של הצוות החינוכי, תלמידים והורים ומרוץ עממי כאירוע שיא. אני מברך על היוזמה וחשיבותה, על איחוד הכוחות בין המועצה לרון ואילי, להעלאת המודעות להתמודדות וסכנות בשימוש סמים ואלכוהול ולהוביל לשינוי של ממש בתחום הזה!”.

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן