news08.net/ads.txt

הפרמדיקים המשטרתיים מצטרפים לגדוד הכוננים של מד”א

במסגרת שיתוף הפעולה בין רפואת משטרת ישראל למגן דוד אדום, הצטרפו שלושה פרמדיקים לוחמים של יחידת יואב (מחוז דרום) אל גדוד כונני מד”א בגן יבנה, דימונה וערד. במסגרת החיבור, קיבלו הפראמדיקים תיקי החייאה מתקדמים, בעזרתם יעניקו מענה רפואי ראשוני ומקצועי בשטח ומחוץ למסגרת העבודה.

מטרת שיתוף הפעולה בין הגופים הנה לשלב את הפראמדיקים הלוחמים של המשטרה שמבצעים באופן קבוע משמרות בניידות טיפול נמרץ של מד”א במטרה לשמור על כשירות מקצועית גבוהה במענה הרפואי הראשוני ככונני תגובה מיידית במקום מגוריהם במטרה לקצר את זמני התגובה של מד”א ולהציל חיים. בהמשך, צפויים להצטרף חובשים לוחמים נוספים ממשטרת ישראל לכוחות מד”א. במעמד טקס חלוקת תיקי ההחייאה, נכחו מנהל מרחב נגב במד”א, שמעון אלקובי, רופא מחוז דרום במשטרת ישראל, סנ”צ ד”ר אנטולי פלומבוים המשמש גם ככונן תגובה מיידית במד”א, הלוחמים, נציגי רפואה מהמשטרה ואורחים נוספים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן