news08.net/ads.txt

הפרשה לא הסתיימה: נאשם נוסף באונס הקבוצתי באילת

התפתחות בפרשת האונס הקבוצתי באילת: קטין נוסף שהיה במקום יואשם בעבירת מין-  מדובר בקטין שהיה חשוד בפרשה שהחלה באוגוסט, אך לא נכלל ב-11 כתבי האישום שהוגשו עד כה – וכעת הוא מוגדר הנאשם ה-12.

כתב האישום נגדו יוגש בבית המשפט השלום לנוער בבאר שבע. העבירה המיוחסת לו בפרשה: מעשה מגונה בנסיבות מחמירות. בפרשה הוגשו 11 כתבי אישום, בהם שני בגירים שמוגדרים הנאשמים המרכזיים: אילזיר מאירוב ואיסי רפאילוב, שלאחרונה ביקשו להשתחרר למעצר בית. את השניים, בני 27 מחדרה, מייצג עו”ד ניר יסלוביץ’.

קטין שהתנהל מולו הסדר טיעון במסגרת הפרשה הודה בסוף החודש שעבר לראשונה כי ביצע מעשה מגונה והורשע. מדובר בקטין שנעצר במסגרת הפרשה, אך הוא סירב להודות במעשיו עד לשלב זה, שבו החליט לחזור בו מכפירתו. בהסכמת הצדדים הוחלט כי הקטין שהורשע ישהה במעצר ביתי .

מאירוב נאשם בשתי עבירות אינוס במסיבות מחמירות ורפאילוב מואשם באינוס בנסיבות מחמירות, סיוע לאינוס בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות. בזמן העדויות רפאילוב שינה את גרסתו והודה שקיים יחסי מין עם המתלוננת, במענה לכתב האישום שהגיש סנגורו ניר יסלוביץ’ לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. לאורך החקירה כולה הוא הכחיש  שהיה ביניהם מגע מיני כלל.  גם הנאשם המרכזי השני, איליזיר מאירוב, הגיש אף הוא באמצעות סנגוריו עו”ד אהרון רוזה ואלון דוידוב, מענה לכתב האישום. מאירוב טען כי קיים עמה יחסי מין לאחר ששאל אותה אם היא מסכימה לכך. גם מאירוב טען כי בשלב שנכח במקום לא הייתה במצב של ערפול חושים וחוסר שליטה

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן