news08.net/ads.txt

הפתעת היובל | מרי גאון, ערכה מסיבת הפתעה לבעלה, ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, לרגל הגעתו ל-50

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון חוגג היום (ראשון), ערב ראש השנה, את יום הולדתו החמישים באופן רשמי, אלא שהאירוע הזה נחגג לפני מספר ימים ב”סברס” כאשר מרי, רעייתו, הפתיעה אותו במעמד 200 איש מקורבים ובני משפחה.

סיפור הכיסוי אותו הגתה היה בריתה לבתה של בת דודתה. גאון ציין ביומן את האירוע המשפחתי והיה טרוד כל העת להספיק לסיים מספר משימות לקראת השנה החדשה. “לא הרגשתי שום דבר, זכיתי באשה הטובה ביותר”, סיפר בהתרגשות דקות אחדות לאחר שנכנס לאולם האירועים בעקרון והבין כי לא בריתה היא האירוע הנוצץ אלא התכנסות לכבודו. “אני נשבע לך שלא הרגשתי, יש לי זמן להרגיש? אני עובד סביב השעון ועושה את הכל כדי להספיק כמה שיותר לטובת מזכרת בתיה, אפילו זמן לא היה לי כדי להרגיש שעושים הפקה כזו מאחורי הגב שלי. עשו לי הצגה גדולה אחת ואני מודה לה’ על המשפחה שזיכה אותי”.

צפו במצגת:

על ההפקה ניצחה האישה מרי כאשר הילדים, אורי וליהי היה שותפים מלאים לתכנית האמנותית שכללה מצגות מרגשות, דברי ברכה מהחברים הקרובים, בהם השר לשעבר (ולעתיד), גדעון סער, ראש מועצת קריית עקרון, חברי סיעתו של גאון משפחה וחברים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן