news08.net/ads.txt

הפתרון המסתמן לסערת גינת הכלבים בגורדון: הקמת גינת כלבים בגן הפלסטיק

גינת הכלבים ברחוב גורדון שבשכונת היקב מצליחה להסעיר את תושבי רחובות בחודשים האחרונים. לצד המצדדים בסגירת הגינה שגרמה למטרד סביבתי גדול, ישנם רבים מתושבי השכונה אשר מבקשים לקבל פתרון כדי שיוכלו לצאת עם כלביהם לגינת כלבים.

ראש העיר רחמים מלול הודיע על סגירת הגינה לפני כחודש, אולם פתרון בינתיים לא ניתן ובעלי הכלבים הביעו זעם רב על כך. לפני מספר שבועות סיירו במקום חברי המועצה פנחס הומינר ואיטל בציר אלשיך ושמעו את התושבים. אמש התקיימה בעיריית רחובות ישיבה בין סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר – עו”ד יניב מרקוביץ’ ומחזיק תיק הכספים הדואג לכלל הציבור – פנחס הומנר בהשתתפות תושבים משני צדי המתרס, במטרה להגיע לפתרון.

בפגישה העלו הצדדים את טענותיהם ונידונו פתרונות. בין הפתרונות המוצעים הקמת גינת כלבים חילופית בגן הפלסטיק או בחורשה הסמוכה יחסית לשכונת מקוב. במקביל הציעו מרקוביץ’ והומינר פתרון ביניים לפיו תופעל הגינה הקיימת כשעתיים ביום עם הבטחה שתוך 3 חודשים יהיה פתרון של קבע. המצדדים בסגירת הגינה לא ששו על הרעיון והטונים היו גבוהים, אולם הובהר כי למען האיזון בין הצרכים זהו הפתרון המסתמן, שכפוף לאישורו של ראש העיר.

“גינת הכלבים בגורדון תהיה סגורה וזאת עובדה, השאלה היא כרגע לאן היא תועתק ומה יהיה פתרון הביניים” הבהירו נציגי העירייה לתושבים. סגן ראש העיר מרקוביץ’ גילה כי בשנה הקרובה מתוכננת הקמת 4 גינות כלבים, ובתוכנית אף הקמת פארק כלבים גדול באזור הכביש העוקף המזרחי. במקביל צפויים מרקוביץ’ והומינר לקיים סיור באתרים הפוטנציאליים להקמת הגינה החדשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן