הצגות ומופעים לכל המשפחה בחודש אוקטובר ב’קניותר’

קניון עופר קניותר, בנס ציונה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך במהלך חודש אוקטובר, כולל חול המועד סוכות וחגי תשרי, חודש של מיטב ההצגות והמופעים לילדים ולכל המשפחה – פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום! המופעים ייערכו  בימי שני ורביעי, במהלך חודש אוקטובר, בשעה 17:30 בקומה ה 1 של הקניון, בין היתר:   

ביום שני ה 3.10 בשעה 17:30- הצגת ”שלגייה” -בארץ האגדות, חיה ילדה קטנה ויפיפייה שלגיה היה הוא שמה. אמה החורגת של שלגיה הייתה שואלת בכל פעם את המראה הקסומה בחדרה מי הכי יפה? ומה הייתה התשובה? כמובן שאת. עד ששלגיה גדלה והפכה לנערה יפיפייה ושוב שאלה אמה החורגת את השאלה, ומה הייתה התשובה?

ביום רביעי 12.10 בשעה 17:30- חול המועד סוכות – המופע רוקדים סוכות – מופע הפעלה בשילוב הקהל

ביום רביעי ה 19.10 בשעה 17:30 – הצגת ”פינוקיו” – הקלאסיקה המפורסמת על פינוקיו

ביום שני 24.10 בשעה 17:30 המופע המרתק ”המלך והדבורה”  – עיבוד משעשע על פי הסיפור מאת חיים נחמן ביאליק על מלכת שבא היפיפייה המגיעה לבקר בארמון המלך שלמה. מלכת שבא חדה למלך חידה, אך המלך אינו יודע את הפתרון. האם יש מישהו שיוכל לעזור לשלמה המלך, החכם באדם, לענות על החידה?

ביום רביעי 26.10 בשעה 17:30 – הצגת ”מלך הג’ונגל” – ג’נגו הקטן גדל בחברת חיות הג’ונגל, אך זה לא תמיד היה כל כך פשוט בכל פעם שמישהו מגלה שג’נגו הוא אדם הוא מנסה לגרש אותו מהג’ונגל, אך ג’נגו לא מוותר על המקום שלו ומראה לחבריו החיות שהוא חבר טוב ונאמן.

ביום שני 31.10 בשעה 17:30 הצגת ”מלכת הקרח” – מסע קסום ומיוחד לארץ רחוקה חיו להן שתי נסיכות מקסימות שאהבו לשחק, לרקוד, לשיר ולצחוק וגם לבנות אנשי שלג וארמונות. יום אחד קרתה טעות, ובעזרת כישוף הופרדו הנסיכות.

הכניסה חופשית לקהל הרחב – ללא תשלום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן