news08.net/ads.txt

הצגת חובה: “תיכון מגשימים” – מחווה בראפ לסרטי נעורים מתיאטרון האינקובטור

 

תיכון מגשימים הוא מחזמר ראפ בבימויו של עמית אולמן שאחראי גם על ההצגות המצליחות ‘העיר הזאת’ ו’הטרגדיה של מקבת’.

העלילה מתרחשת בתיכון דמיוני בשם “מגשימים”, עם קאסט מוכשר של 10 שחקנים-מוסיקאים, מוסיקה חיה, טקסטים שנונים בחרוזים ואווירת ראפ סוחפת. במופע זה, הראפ הוא לא רק הסגנון, אלא המהות כולה. את ההצגה כתב עמית אולמן (כותב ראשי) יחד עם חבריו ל”המופע של ויקטור ג’קסון”: עומר הברון ועומר מור. ב-5.12 תגיע לראשונה לרחובות ההצגה “תיכון מגשימים”, המגוללת את סיפורו של יואב, תלמיד חדש בתיכון דמיוני בשם “מגשימים” שהצטרף לשכבה בשנת הלימודים האחרונה בתיכון. הוא נקרע בין הנאמנות שלו לעצמו לבין הרצון העז שלו להיות שייך.

ההצגות הקודמות של אולמן, זכו להצלחה מסחררת בקרב הקהל ובקרב המבקרים כאחד והן ממשיכות לעלות על הבמות. ‘הטרגדיה של מקבת’ היא עיבוד עכשווי למחזה של שייקספיר לספוקן וורד מודרני משולב בהיפ הופ. ‘העיר הזאת’ הוותיקה ממנה, אותה כתב יחד עם חבריו לשלישיית ויקטור ג’קסון, היא מחזמר ראפ עם סיפור בלשי בסגנון פילם נואר. היא הפכה לקאלט וממשיכה למלא אולמות בכל רחבי הארץ. ההצגה ייצגה את ישראל בפסטיבל בינלאומית להצגות פרינג’ באדינבורו ב-2014. תיכון מגשימים – תיאטרון האינקובטור, אולם ויקס, שלישי, 5.12.17 בשעה 20:30. מחירי כרטיסים: רגיל- 110 ש”ח, חייל/סטודנט/גמלאי: 85 ש”ח.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים: https://goo.gl/g4jWKH  /  *3221

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן