news08.net/ads.txt

הצהרת רה”מ: “הדרישה מהמעסיקים היא לצמצם את כמות העובדים במשרדים ב-70%”

רה”מ, בנימין נתניהו, כינס מסיבת עיתונאים בה הודיע הערב (ב’) על הנחיות חדשות במסגרת המאבק בהתפשטות הקורונה. בין היתר, הוכרז מתכונת חירום במגזר הציבור, מעבר המגזר הפרטי למתכונת מצומצמת ועל השארת השירותים החיוניים במתכונת המלאה. בנוסף הבהיר רה”מ שלא יוטל סגר כללי על המדינה, אלא רק על מקומות שבהם יש התפרצות של המחלה.

 

נתניהו הוסיף כי העובדים במגזר הציבורי יוצאו לחופשת פסח מוקדמת על חשבון ימי החופשה השנתית. בנוגע למגזר הפרטי הודיע נתניהו כי הדרישה מהמעסיקים היא לצמצם את כמות העובדים במשרדים ב-70%. “אפשר לעשות הצמצום הזה בעבודה במשמרות ובעבודה מהבית. יהיו התאמות לתעשיות ספציפיותשוייקבעו על ידי אנשי משרד הבריאות והאוצר במשותף. הדרישה איננה מופנית לעסקים של 10 עובדים ומטה בתנאי שלא יהיו במרחק של פחות מ-2 מטר”.

מוקדם יותר היום ציין גורם ממשלתי בכיר שדרישת משרד הבריאות להשבתה כללית של המשק עלתה על שולחן דיונים. “צפויות החמרות בהגבלות, אך לא סגר כללי”, אמר. “אגף התקציבים באוצר הוא זה שמונע את ההחלטה להטיל סגר מלא, והתרחיש שצייר בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו שכנע אותו לא לקבל בינתיים החלטה דרמטית.” ההנחיות הנוכחיות מגבילות התקהלויות במקומות ציבוריים לעד עשרה בני אדם, אסרו על פתיחת מקומות בילוי ותרבות וביטלו את הלימודים בגני הילדים, בתי הספר, הפעוטונים ומעונות היום ובמוסדות ההשכלה הגבוהה. בנוסף, בוטלו קווי התלמידים והאקדמיה בתחבורה הציבורית וממחר לא ניתן יהיה לשלם במזומן לנהג אלא רק באמצעות רב קו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן