news08.net/ads.txt

הצהרת תובע נגד עבריינים “המשפיעים באופן ישיר על מפת הפשיעה בכלל, ובדרום בפרט”

סיכול התחמשותם של חברי ארגון הפשיעה בדרום – הצהרת תובע הוגשה היום נגד 2 חברי ארגון פשיעה שנעצרו בפעילות ממוקדת של היחידה המרכזית כשברשותם נשק ותחמושת.

כחלק מהמאבק והפעילות היצירתית של מרחב לכיש, לסכל ולמנוע פגיעה בחיי אדם ובחייהם של חפים מפשע, פשטו שוטרי ימ”ר לכיש יחד עם יחידות של המחוז הדרומי, בהם יחידת יואב ולוחמי מג”ב, על בית בישוב ניצן, בו מתגוררים 2 חשודים המשתייכים לארגון פשיעה, וערכו במתחם הבית וסביבו חיפוש, שבמהלכו נתפס אקדח 9 מ”מ, תחמושת, וכן אפודי מגן גוף (שכפצים). 2 החשודים כבני ה 29, הנם עבריינים המשפיעים באופן ישיר על מפת הפשיעה בכלל, ובדרום בפרט. איתור מקום מחבואם של האקדח והתחמושת, הנו תוצר של עבודת מודיעין ממוקדת שנערכה ע”י ימ”ר לכיש, כחלק מתכנית התקיפה הכוללת של מרחב לכיש, נגד פעילותם של חברי ארגוני הפשיעה, ומתוך מטרה ברורה להפליל את מי שעוסק בתחום הפשיעה אלימה והאמל”ח, ולהרחיקו מהציבור במטרה להציל ולשמור על חיי אדם. ציינו במרחב לכיש.

החשודים נחקרו בימ”ר לכיש בחשד להחזקת נשק, אמצעי לחימה וקשירת קשר לפשע, ומעצרם הוארך מעת לעת, בזמן שחוקרי הימ”ר המשיכו לגבש נגדם את הראיות וחומרי החקירה.

הבוקר, עם סיום החקירה והעברת מכלול הראיות לידי הפרקליטות, תוגש נגדם בבימ”ש הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש את כתב האישום החמור במהלך הימים הקרובים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן