news08.net/ads.txt

“הציבור הרחובותי הוכיח שהוא עדיין לא בשל דיו לעכל חיבור כזה”

יקי

יקי ניסנבאום לא נרגע לאחר תוצאות הבחירות, שבעקבותיהן שוב נותר מחוץ למועצת העיר, לאחר שהתמודד ברשימת “לב” המאוחדת, של העבודה והליכוד

“זהו, הסתיימה עוד מערכת בחירות, אני שוב פעם בחוץ. לא הצלחתי להיבחר”, פתח יקי ניסנבאום, מזכיר מפלגת העבודה ודמות ציבורית ידועה, אשר התמודד ברשימת “לב” למועצת העיר. “אני רוצה להודות לכולם על התמיכה האמיתית, הנאמנות, החברות, העידוד – במערכה כזו אתה מגלה מי הם החברים שלך, מי באמת אוהב אותך ומי סתם מדבר”, ציין ברשומה שהעלה לפייסבוק. “רוצה להודות קודם כל לאשתי וילדיי שלא ראו אותי כמעט בחודש באחרון והיו הראשונים לסבול גם מקוצר הזמן וגם מזה שהייתי מאד חסר סבלנות בחודש זה – זו הסיבה שאני גם פחות עצוב מזה שלא נבחרתי – ליאת, יהונתן ומיקה הרוויחו יותר זמן יקי עוד חמש שנים”.

“כמובן שהכרתי הרבה חברות וחברים חדשים וזה הרווח הכי גדול שיש. ויש גם כמובן תובנות ואכזבות”, המשיך ניסנבאום במונולוג שצבר תהודה רבה. “במערכה הזו חברו אלינו כמה חברי ליכוד (מה שכונה צעירי הליכוד), חשבתי בעיקר כמזכיר סניף מפלגת העבודה ברחובות שזו הזדמנות – בעיקר בתקופה של שסע, הסתה ושנאה בין המחנות, שזו השעה לשתף פעולה כדי להפחית את המתח ולהוכיח לכולם שניתן לשתף פעולה בעיקר ברמה המקומית – בחינוך, בניקיון ובשבילי אופניים – אין ימין ואין שמאל!

“הציבור הרחובותי הוכיח שהוא עדיין לא בשל דיו לעכל חיבור כזה, ועדיין שבוי בקונספציות שהיו אמורות לעבור כבר מן העולם הזה. כל הרשימות השתמשו באופן נלוז בחיבור הזה שהפריע מאד להרבה אנשים וריח חריף של גזענות נדף באנטי שלו משני צידי המתרס – והדבר שהכי איכזב אותי זו הגישה וההעדפה של הציבור שעזרה בשיבוץ של ילד לגן, או ביטול דוח בעירייה חשובה לו יותר מיושרה ושמירה על אינטגריטי בהצבעות חשובות במועצת העיר שאמורות להיטיב בעיקר עם הציבור גם בפן הכלכלי (חיסכון בכסף) למשל בנושא תאגיד המים שגרם באופן אוטומטי לכל משק בית לשלם יותר כסף או בהצבעה בנושא של רב ראשי שאמורה לעלות למשלם הארנונה כמיליון ש”ח בשנה”.

סיעת לב זכתה בשלושה מנדטים ואל היו”ר יניב מרקוביץ’ הצטרפו ד”ר רוני באום ורועי שרעבי. מרקוביץ’ צפוי לקבל הודעה בימים הקרובים על מינוי כסגן ראש העיר בשכר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן