news08.net/ads.txt

הצלחה גדולה להיכל התרבות ושוקי קרומר באירוע פתיחת עונת המנויים

*צ׳רלי צ׳פלין, גבעת חלפון, גיל שוחט וראש העיר – על במה אחת – לא, זו לא בדיחה אלא תמצית ממה שהתרחש בשישי האחרון בבוקר חשיפת עונת המנויים החדשה, בהיכל התרבות, בניהולו של שוקי קרומר. האירוע נערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מחזיק תיק התרבות – עודד עמרם, מ״מ מנכ״ל החברה העירונית – איציק עובדיה, ומאות צופים שגדשו את בית העם.

האירוע נפתח בקבלת פנים חגיגית במבואה. לאחר מכן, נשא ראש העיר מלול דברים. ״אני מברך על הבוקר הזה, שמאפשר לתת ‘טעימה’, אמר. “תושבי רחובות תמיד היו צרכני תרבות, אבל עד להקמתו של היכל התרבות העירוני, הם נאלצו לצרוך אותה מחוץ לעיר. עכשיו, כשיש לנו את אחד מההיכלים הטובים ביותר בישראל, אין כל סיבה לצאת מחוץ לעיר לצרוך תרבות – אנחנו מביאים לכאן את כל המגוון המעודכן והאיכותי ביותר. אנחנו שמחים שאתם נותנים בנו אמון וממלאים את ההיכל, ועל כך אנו מודים לכם”.

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות הוסיף: ״אני קורא לתושבי רחובות להגיע ולהתרשם מכל האירועים, המופעים וההצגות בהיכל התרבות. תרבות היא עוגן חשוב בעיר והיא כאן בשבילכם, בואו לכאן – הבית הזה הוא בשבילכם”.

שוקי קרומר, מנכ”ל בית העם – היכל התרבות העירוני: “שמחנו לראות את ההיענות הגבוהה לבוקר החשיפה, ואת הרצון להכיר ולטעום מהרפרטואר שהכנו למנויים לעונה. אנו מגישים למנויים מגוון של סדרות מופעים מיוחדות – מוזיקה, מחול, הרצאות, קולנוע ועוד, נוסף למיטב ההצגות, מחזות זמר ואירועים נוספים”.

על הבמה הציגו חלק ממופעי העונה הבאה: משה אשכנזי וקובי מאור, שחקני המחזמר ״גבעת חלפון אינה עונה״ , הפותח את עונת המנויים הופיעו בקטע ממנו; דפנה דקל, עופרי ביטרמן ואבי גרייניק הופיעו בשירים מהמחזמר ״צפלין״ שיעלה בהיכל בספטמבר.

המחזמר שנכתב על פי סיפור חייו הבלתי יאמן של צ’רלי צ’פלין, יעלה בהיכל במסגרת הסדרה החדשה, סדרת מחזות הזמר, “הערב מחזמר”; גיל שוחט הציג את הסדרות הפופולרית , בניהולו האומנותי , בניצוחו ובנגינתו. “כשהקלאסי פוגש את הפופ”. סדרה המפגישה בין המובילים באומני המוסיקה הקלאסית של ימינו לאומני מוסיקת הרוק – פופ הידועים בישראל ואת הסדרה “ביצועי המופת ליצירות הנצח”, סדרה על היצירות הגדולות ביותר בהיסטוריה המוסיקאלית, בביצועים שהפכו אותן למיתוס.

אריק דוידוב הציג את הסדרה המצליחה שלו “הוירטואזים של אריק דוידוב” והעונה עם הקולות הגדולים מאיטליה, צרפת וברודווי; להקת המחול “פרסקו” הציגה קטעים ממופע המחול החדש שלה “ג’נדרוסיטי”; באירוע הופיע גם ההרכב של משפחת מנדל – דורית ראובני, בעלה יענק’לה מנדל ושלושת ילדיהם המוסיקאים, אשר יופיעו בהיכל בסדרה חדשה “שישי בסלון”, סדרת אירוח “בסלון” של ההיכל למפגש מוסיקלי וחברי עם חברים ואורחים מתחומים מגוונים ואקטואליים.

צילומים: אבירז רז; לרכישת מנוי: 08-9232200

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן