news08.net/ads.txt

הצלחה גדולה לכנס חשיפת הרובע הבינלאומי בלוד 

הפאנל המקצועי בראשות ראש העיר משיב לשאלות הרוכשים

מאות זוגות צעירים ונמרצים עם תשוקה לבית מושלם משלהם, הגיעו השבוע לכנס זוכים ורוכשים שנערך בהיכל התרבות העירוני, בהפקת עיריית לוד והחברה הכלכלית לוד. בכנס קיבלו המשתתפים את כל המידע המפורט על הרובע הבינלאומי / ניר צבי – שבו הם קבעו את משכנם לעתיד חייהם וגידול משפחתם.

בשנים הקרובות עתידה לוד להוסיף כ-17,000 יחידות דיור בשכונות חדשות – בהן שכונת הרובע הבינלאומי, להכפיל כמעט את מספר תושביה, ולהפוך לאחת הערים הגדולות והמבוקשות בישראל למגורים. את המפגש יזם ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, אשר רואה חשיבות רבה בקשר ישיר ובלתי אמצעי עם הרוכשים והתושבים החדשים, זאת כדי להשיב לשאלותיהם ולהעניק להם ליווי ותחושת מעורבות מתמשכת לאורך כל התהליך עד לאכלוס הפרויקט, וכמובן גם לאחריו. במשך כשעה וחצי הציגו ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, מנכ”ל העירייה –אהרון אטיאס, מהנדסת העיר – אדר’ גל גבריאל,מנכ”ל כלכלית לוד – עשהאל גדות, ומנהלת מח’ פרויקטים שירן בוקרה ג’רבי, את הליך הקמת השכונה על כלל רבדיה: מוסדות חינוך, פארקים, שטחי מסחר ותעסוקה, מערכת אשפה תת קרקעית וירוקה, תחבורה וכבישים נגישים לכל הארץ, קהילתיות ועוד. בתום סקירה ממצה העלו הרוכשים הסקירה הנרחבת, המשתתפים העלו את שאלותיהם וקיבלו מענה מדויק ומקיף מראש העיר והמנהלים הבכירים, ומחברת המועצה אלוירה קוליחמן שהשתתפה אף היא בכנס.

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו ציין בתום הערב המוצלח: “אתם הרוכשים ואנחנו העירייה, עושים יחד היסטוריה כאשר אנו ממשיכים להרחיב ולהתרחב ובונים את העיר לוד כאחת הערים המובילות והמבוקשות במרכזה של המדינה, עבור הדור הבא של צעירי וצעירות ישראל. אני בטוח שכל זוג צעיר שיקבע את משכנו בלוד, יעשה את ההחלטה הנכונה ואנו מתכוננים בשיא המרץ לקליטת עשרות אלפי המשפחות החדשות שיגורו בשכונות החדשות והוותיקות שעוברות מהפך במסגרת התחדשות עירונית. ברוכים הבאים למשפחת לוד”.

מאות רוכשים ותושבים חדשים בפרויקט הרובע הבינלאומי בלוד

צילום: עירית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן