news08.net/ads.txt

הצלחה גדולה לפרוייקט ‘תן כבוד’ של איחוד הצלה בשיתוף מועצה מקומית מזכרת בתיה ותלמידי “רבין”

בחודשים האחרונים התקיים קורס מגישי עזרה ראשונה בתיכון רבין במזכרת בתיה, פרויקט מעורבות חברתית בשם “תן כבוד” פרויקט המקנה להם שעות המחויבות האישית. במרכז הפרויקט אוכלוסיית האזרחים הוותיקים – הפגת הבדידות, יצירת שיח וכן ניתור רפואי בסיסי עבורם.

טקס הסיום לתלמידי ‘תיכון רבין’ במסגרת “תן כבוד” איחוד הצלה  – אשר נחל הצלחה גדולה – התקיים אתמול ובמהלכו קיבלו בני הנוער את תעודת הסיום וכן ציוד רפואי אשר ילווה אותם במהלך הביקור אצל האזרחים הוותיקים.

ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון נכח בטקס ונשא דברים: “אני מברך את התלמידים שסיימו את קורס מגישי עזרה ראשונה במסגרת פרוייקט תן כבוד של איחוד הצלה. זהו פרוייקט חשוב מאוד למען האוכלוסייה הוותיקה כאן במושבה, אני מודה לארגון איחוד הצלה על השקעתם הרבה בפיתוח צוות הרפואה הראשוני של המושבה”. גון אף קיבל תעודת הוקרה על הירתמותו למהלך.

יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה מסר: “אני מודה לירדנה על הובלת היחידה של ‘תן כבוד’ בצוות 43, ועל כל הפעילות שהיא עושה בכל הישובים. כאן גם המקום להודות לנועם שוך שאחראי על תן כבוד במזכרת בתיה”.

גיה בר קופל מנהלת מחלקת רווחה במושבה הוסיפה: “זהו ניצן ראשון של הפרויקט החשוב בו הוא הקשר בין האזרחים הוותיקים והנוער. מאחלת לבני הנוער הצלחה במפגשים עם התושבים הוותיקים, אני מאמינה כי היום התחלנו במסע שיהפוך למסורת כאן במושבה”.

פטריק אבן צור, ראש צוות מזכרת בתיה באיחוד הצלה: “אני נרגש לראות את המתנדבים החדשים אשר מצטרפים לפרוייקט תן כבוד של איחוד הצלה ומאחל להם הצלחה רבה. כאן המקום לומר תודה לראש המועצה, גבי גאון על כל תמיכתו בארגון איחוד הצלה למען תושבי המושבה”.

ירדנה דורה לבנון מנהלת פרוייקט ‘תן כבוד’ של איחוד הצלה במרחב שפלה מסרה: “אני מודה למתנדבים החדשים שהצטרפו לשורותינו, אני מאמינה כי זוהי התחלה מופלאה של בני נוער רבים אשר יבצעו את הפרוייקט החשוב הזה. כאן גם המקום להודות לכל שותפינו לדרך ובעיקר לראש המועצה, מנהלת מחלקת הרווחה ולהנהלת תיכון רבין במזכרת בתיה. ראוי לזכור כי ממה שאנו מקבלים אנו יכולים להתפרנס ולחיות, מה שאנחנו נותנים עושה את החיים שלנו”.

מכובדים נוספים כיבדו בנוכחותם בטקס: עדי רומח סרבניצקי – עו”סית אזרחים ותיקים, סיון שרון – רכזת מעורבות חברתית תיכון רבין, נועם שוך – רכז הפרויקט במזכרת בתיה וכמובן בוגרי הקורס ומשפחותיהם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן