הצלחה גדולה ל״רוקדים אביב״ – אלפים התרגשו ממופע המחווה ליגאל בשן ז”ל

אלפים הגיעו הערב (שלישי) אל יומו הראשון של פסטיבל “רוקדים אביב” המסורתי המתקיים כהמשך למסורת חגיגות האביב מתחילת ימיה של המושבה רחובות.

החל משעות הערב המוקדמות החלו לפעול שישה מתחמי ריקוד שונים ברחבי העיר, בהדרכת מדריכי ריקודים ובמגוון סגנונות: מתחם ריקודי נוסטלגיה, מתחם ריקודי עם, מתחם ריקודי הורים, ילדים ונוער, מתחם ריקודים מכל הזמנים, מתחם ריקודים אל תוך הלילה ומתחם הרקדת נשים. המתחמים פועלים עד לשעה 23:00. יצוין כי את מתחמי הריקוד השונים מילאו תושבים ומבקרים, רקדנים חובבנים ומקצועניים, ילדים ומבוגרים, שנהנו מהרקדות שונות, ובהם ריקודים סלונייים, ריקודי עם, סלסה, ריקודי הורים וילדים ועוד.

גולת הכותרת: מופע מרגש בגן המייסדים – המופע המרכזי, מחווה לזכרו של היוצר והמוסיקאי יגאל בשן ז”ל
עם ביצועים של הזמרים דפנה דקל, לירון רמתי, הראל מויאל ואחרים את מגוון שיריו האהובים של בשן מכל התקופות. את המופע ליוו להקות ריקודים – הדרי רחובות והדרי רחובות הצעירים, להקת רחובות תימן, להקת גלגלי רני ורקדני ״בית הלוחם״ ועוד.

חשוב וראוי לציין את נושא הנגישות כאשר הן במתחמי הריקודים והן בריקודים על הבמה השתתפו רקדנים ורקדניות בכיסאות גלגלים.

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות נשא דברים והקריא על הבמה את תעודת ההוקרה שרחובות העניקה למשפחתו של יגאל בשן ז״ל, על חלקו בפס הקול הישראלי: ״המופע המושקע לכבודו ולזכרו של יגאל בשן חותם יום של ריקודים, ומהווה שילוב של אירועי התרבות שאנו מקפידים לקיים ברחובות בכלל ובחג הפסח בפרט״.

●●

מחר, רביעי 24.4.19, יתקיים היום השני של הפסטיבל, ובנוסף למתחמי הריקוד המגוונים שיפעלו במתכונת זהה  יתקיים בגן המייסדים בשעה 20:00 מופע הנעילה ״חלון לים התיכון״ – המוקדש לפורצי הדרך של הזמר המזרחי והים תיכוני לאורך השנים ביניהם: ג’ו עמר, אביהו מדינה, אהובה עוזרי, צלילי הכרם והעוד, אריס סאן, פוליקר ועוד.

דגש יינתן לפועלו של הזמר היוצר אבנר גדסי על תרומתו רבת השנים לזמר העברי. המופע בהנחיית השחקן מתי סרי ובהשתתפות אבנר גדסי וילדיו, אביבה אבידן, ננסי ברנדס, שימי תבורי ודוד דהרי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן