הצלחה ליום החשיפה המיוחד של האגף השירותים החברתיים בעיריית רחובות, עו”ד בר דאנזאן: “נמשיך להציע מגוון שירותים לרווחת תושבי העיר”

אתמול נערך יום חשיפה לקורס הנהלת חשבונות סוג 1+ 2 במימון מלא, באגף לשירותים חברתיים. הקריטריונים לקבלה נמסרו במהלך יום החשיפה – וההכשרה תינתן לאלו שיעמדו בהם, וללא עלות כספית. הקורס ייערך על ידי מרכז הזדמנות רחובות ובעידודו של חבר המועצה, עו”ד שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק שירותים חברתיים.

כמאה משתתפים הגיעו לערב החשיפה וניכר היה כי מדובר בהצלחה גדולה. “שמחתי לראות כי קיימת היענות רבה לפעילות שהצענו”, אמר עו”ד בר דאנזאן, “עיריית רחובות, באמצעות האגף לשירותים חברתיים ומרכז הזדמנות, תמשיך להציע מגוון רחב של שירותים לרווחת תושבי העיר. כבר בעתיד הקרוב יוצעו שירותים נוספים לתושבים ואני מזמין את המתעניינים להיכנס לדף הפייסבוק של עיריית רחובות ולדף הפייסבוק של מרכז הזדמנות ולעקוב אחר המגוון הרחב”.

כידוע, באגף לשרותיים חברתיים בעיר פועל מרכז הזדמנות (מרכז תעסוקתי), לו מספר תוכניות לגילאים שונים. המרכז מעניק כלים להשתלבות איכותית בעולם העבודה ההולך ומשתנה, כאשר השירות ניתן לתושבי רחובות וסביבתה.

ראוי לציין כי השירות הינו תוצר של שיתוף פעולה בין עיריית רחובות, משרד העבודה והשירותים החברתיים, ג’וינט ישראל – תב”ת, אשל; משרד הבינוי והשיכון- שיקום שכונות והמשרד לשיוויון חברתי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן