news08.net/ads.txt

הצלחה לכנס המעורבות החברתית לשנת 2022 של מחלקת הנוער בלוד

חדשות 08 לוד

תלמידי שכבת י׳ בתיכונים בלוד מתחילים מידי שנה את התכנית להתפתחות אישית ולמעורבות חברתית של משרד החינוך, אשר במסגרתה על כל תלמיד ותלמידה לקחת חלק במיזם התנדבותי כזה או אחר. התוכנית נועדה במטרה לטפח בוגר ערכי, בעל תחושת ערך ומשמעות, יכולת לניהול עצמי, המסוגל לתפקד כהלכה בסביבתו, המרגיש שייכות ואחריות לקהילה, לחברה ולמדינה והמוכן ליטול חלק בעיצובן.

במהלך הכנס נחשפו התלמידים להרצאה מרתקת של איציק עוזרי – ליצן רפואי שמשמח ילדים וילדות במשך 24 שנים בהתנדבות מלאה. עוזרי חיזק את הערכים הקיימים בהתנדבות ובתרומה למען האחר והותיר השראה גדולה על הנוער.

שני סמדג’ה, מנהל מחלקת הנוער בעיריית לוד הודתה לכל התיכונים אשר לקחו חלק משמעותי בכנס, לתנועות ומרכזי הנוער על החשיפה היצירתית ועל עבודת הקודש ברשות המקומית, ולסיגל שמר, רכזת אירועים ופרויקטים שהובילה את הכנס ביד רמה ומקצועיות רבה.

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן