news08.net/ads.txt

הצלחה מסחררת לאדיר בן שושן שפתח ביבנה סניף חלבי של פיצה פאפא ג’ונס

אדיר בן שושן, רווק מבוקש (31) מיבנה הגיע מתחום המסגרות – עד שבאה הקורונה, טרפה את הקלפים וגרמה לו לחלום, להעז ולעשות את זה בענק – לפתוח את הפאפא ג’ונס ביבנה.

“עבדתי כמסגר כ-10 שנים. תמיד חלמתי על עסק משלי וכשטעמתי את הפיצה בפעם ראשונה הבנתי שזה זה. זאת הייתה הפיצה הכי טעימה שאכלתי. כאחד שחובב פיצות רציתי שתיהיה כזאת פיצה ביבנה. כאחד שגדל בעיר הזאת כל החיים, רציתי להביא לעיר פיצה טובה ואיכותית. זה התחיל בעיקר בגלל הקורונה, כשהפסקתי לעבוד וחשבתי מה לעשות, ובסוף זה הוביל אותי לפתוח את הסניף של פאפא ג’ונס ביבנה, סניף משלי”. באוקטובר אשתקד נפתח הסניף, שהפך להצלחה מסחררת.

הסניף שלך הוא הסניף החלבי הראשון של פאפא ג’ונס מבין למעלה מ-6,000 סניפים ברחבי העולם. למה החלטת לפתוח סניף חלבי?

“כדי לענות לצריכה של העיר, שיש פה אוכלוסייה מסורתית, שזה כמוני בעצם. שכביכול פחות מעניין אותם שהסניף פתוח בשבת, אלא רק שלא יערבבו בשר וחלב. אוכלוסייה של שומרי מסורת, לא דתיים. היו הרבה התלבטויות, בהתחלה רציתי לפתוח סניף כשר, אבל החלטתי לפתוח סניף חלבי בסופו של דבר ואני לא מתחרט על זה שאני פתוח בשבת. הרבה דתיים אוכלים אצלי גם בשבת. אמרתי לעצמי שאני אנסה ונראה אם יש לזה היענות – עכשיו בדיעבד אני יכול להגיד שבאמת יש לזה היענות, שזה הצליח”.

איך הקהל ביבנה הגיב לזה שנפתח סניף של רשת הפיצריות הכי צומחת בעולם?

“בהתחלה היו הרבה לקוחות, הרבה אנשים התלהבו שנפתחה פיצריה של פאפא גונס ביבנה, ועד היום יש לי לקוחות קבועים מהרגע שפתחתי. אני חושב שזה היה חסר, שאנשים חיכו לזה, חיכו לפיצה טובה פה באזור”.

האם יש ביקוש לעסק שפתוח בשישי שבת ביבנה?
“כן, הרבה מתלהבים שיש סוף סוף משהו שפתוח בשישי שבת, כי אין הרבה עסקים שפתוחים ביבנה בשבת. הם שמחים שיש מענה, בסופו של דבר אין עוד הרבה אופציות לאוכל בשישי שבת ביבנה”.

למידע נוסף על פאפא ג’ונס יבנה – לחצו כאן (ספויילר: כדאי לכם!!)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן