news08.net/ads.txt

בפעם השניה בתולדות רחובות, יצא לדרך מרוץ הלילה של העיר – בהפקת אגף הספורט בחברה העירונית רחובות. במרוץ ע״ש נועם רז ז״ל, שהתקיים בחסות רשת סופרשוק “יוחננוף” השתתפו כ-1800 רצות ורצים, וביניהם משתתפים עם צרכים מיוחדים. במסגרת המרוץ, הוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק”מ, 5 ק”מ ו-2 ק”מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים, בו לקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים. לאורך מסלולי הריצה הוצבו אטרקציות אור מרהיבות.

במרוץ השתתפו גם סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ’ שרץ במקצה של 10 ק”מ יחד עם ניסים סלמן, מנכ”ל הלר. מאיר דהן, מנכ”ל העיריה, רץ במקצה של 5 ק”מ יחד עם דורית נבון, מפקחת מנהל הספורט. במרוץ השתתפו גם חברות המועצה אוה גור ואורית שרגאי וכן חבר המועצה אביב איטח. יריית הזינוק הראשונה נורתה ע”י רחמים מלול – ראש העיר שהזניק את המרוץ יחד עם חבר המועצה מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי ומנהלת השיווק של רשת יוחננוף דגנית שוורץ. לאחר מכן הוזנקו יתר המיקצים.

באירוע השתתפו גם סגן ראש העיר אמיתי כהן, מנכ”ל החברה העירונית אייל פרנקל ומנהל אגף הספורט דורון שימחי. כזכור, ביוזמת ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו אמיתי כהן הוחלט כי המרוץ השנה יוקדש לזכרו של לוחם הימ”מ נעם דב רז ז”ל, שגדל בעיר רחובות ונהרג בחודש מאי השנה, בקרב בסמוך לג’נין. הוא הותיר אחריו אישה, שישה ילדים, הורים, שני אחים ואחות. לאחר נפילתו הועלה לדרגת רב-נגד והוענק לו צל”ש מפכ”ל משטרת ישראל על פעילותו. נעם ז”ל גדל והתחנך ברחובות, עסק בספורט ונהג לרוץ 10 ק”מ מדי יום, בכל מזג אויר. על כן הוחלט להקדיש השנה את המרוץ ברחובות – על מנת להנציח את דמותו ואת מורשתו. במרוץ השתתפו אחיו ובני משפחתו של נועם ז״ל.

בתום כל המקצים התקיים ברחבת הבמה בפארק המייסדים, טקס חגיגי שבמסגרתו חולקו פרסים למנצחים במקצים השונים.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: ״מרוץ הלילה הופך למסורת בעיר רחובות, והשנה אנחנו שמחים שנרשמו יותר יותר רצות ורצים מאשר אשתקד. אנו מקיימים היום את המרוץ לזכרו של גיבור ישראל, נועם רז , שעוד רבות יסופר עליו, ובדיוק היום הסתיימה השבעה על מות אביו ז״ל. אנו מודים לרשת יוחננוף ולמשרד הספורט על תמיכתם במרוץ. נמשיך לעודד כאן את הספורט העממי לצד הספורט ההישגי״

איתן יוחננוף, מנכ”ל רשת סופרשוק “יוחננוף”: “כחברה שדוגלת ותומכת באורח חיים בריא, ואף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ המתאמנות עם מאמן מקצועי, אנחנו שמחים לקחת חלק במרוץ הלילה ברחובות, הבית של רשת “יוחננוף”. אנו מאחלים בהצלחה לכל המשתתפים במקצים השונים”.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “מרוץ הלילה הוא חלק משלל פעילויות ספורט מרובות שהפקנו ונמשיך להפיק לרווחת התושבים בעיר . תושבי העיר מוזמנים לקחת חלק בפעילויות הספורט במהלך כל השנה”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “אני יותר משמח לראות את ההיענות האדירה של אלפי התושבים שהשתתפו במרוץ הלילה, שהחברה העירונית כבר הפכה למסורת בעיר. בהזדמנות זו אני מודה לכל העושים במלאכה, על הפקת מרוץ מוצלח וחשוב לתושבי העיר!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן