news08.net/ads.txt

הצלחה מסחררת: 14,000 סטודנטים הגיעו לחגיגות יום הסטודנט המשותף BURNING STAGE 2017 – וידיאו

שבועות אינטנסיביים והיערכות בלתי מתפשרת בהפקת הענק הביאו לתוצאה הרואית: 14 אלף סטודנטים חגגו יחד את BURNING STAGE 2017, יום הסטודנט המשותף, שהתקיים בלייב פארק בראשון לציון, בהם הסטודנטים של המרכז האקדמי פרס ואורט רחובות.

הערב הופק על ידי עשר אגודות הסטודנטים והפך להצלחה מסחררת בזכות שיתוף הפעולה הפורה בין יושבות ויושבי הראש של האגודות במרכז האקדמי פרס, באורט רחובות, בבר-אילן, במסלול האקדמי של המכללה למינהל, ב-HIT, באפקה, במרכז האקדמי למשפט ועסקים, בסמי שמעון, במכללת אשקלון ובבית הספר למוזיקה “רימון”.

כאמור לעיל 14,000 סטודנטים הצביעו ברגליים והגיעו ליהנות ממופעים חיים של משה פרץ, אליעד, להקת השנה, התקווה 6 שאירחה את מוש בן ארי, אתניקס, טונה עם נצ׳י נ׳צ וסיום הערב עם האמן הבינלאומי, סקאזי שאמר: “ניגנתי בהרבה ימי סטודנט – אבל כזה עוד לא היה לי”.

שיחקו אותה. יושבי הראש של אגודות הסטודנטים

“כפי שכבר אמרתי כאשר האירוע רק נבנה, השנה זה גדול יותר, עוצמתי יותר ומעיף הרבה יותר”, סיכם יניב אלטיט, יו”ר אגודת הסטודנטים של המרכז האקדמי פרס, “זה מגיע לסטודנטים שלנו שמשקיעים את כל זמנם ומרצם ללימודים. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לקולגות מאגודות הסטודנטים על שיתוף הפעולה הפורה שכל כולו להנאת ורווחת הסטודנטים”.

משה פרץ, פתח את האירוע עם מופע גדול
מנהיגי העתיד של מדינת ישראל
הכי קרוב שיש: סולן התקווה 6, להקת השנה של המדינה, אמש
אתניקס על הבמה ברקע עשרות אלפי הסטודנטים
להקת המחול של המכללה למינהל בשואו מטורף
התקווה 6 אירחה את מוש בן ארי במופע קסום
היה מטורף בהחלט!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן