“אליצור יבנה” עלתה לחצי הגמר; המאמן אורי קוקיה: “הגענו למשחק חדורי מוטיבציה”

הקבוצה השלימה ניצחון גדול ברבע הגמר על הפועל כפר קאסם  ועלתה לשלב חצי הגמר של הליגה הארצית, שם תפגוש את “מכבי אשדוד” לסדרה של הטוב משלוש.

שחקני ‘אליצור’-יבנה ניצחו בחוץ את ‘הפועל’- כפר קאסם בתוצאה 66:86 וזכו בכרטיס היוקרתי לשלב חצי-גמר הפלייאוף.יבנה השלימה ניצחון 0-2 בסדרה, ובקבוצה של המאמן אורי קוקיה יחלו כבר היום בהכנות לשלב הבא, שם תפגוש יבנה את ‘מכבי’-אשדוד שגם היא השלימה ניצחון כפול בסדרת רבע הגמר על ‘מכבי-אליצור’-פ”ת (יבנה מארחת את המשחק הראשון, מועד המשחק יפורסם בהמשך). המנצחת בסדרה בין יבנה ואשדוד תעפיל לגמר על הכרטיס לליגה הלאומית.

אורי קוקיה, מאמן הקבוצה: “אני מרוצה מהתוצאה, הגענו למשחק חדורי מוטיבציה והשגנו את המטרה מול קבוצה מאומנת וביתית. השחקנים עובדים קשה באימונים ונותנים הכל על המגרש”.

אלעד הופמן: “אנחנו מרוכזים מאד ואני שמח שהקבוצה מאוד מחוברת. צריך להמשיך כך ואני מקווה שבמשחק מול אשדוד ההיכל יהיה מלא ותהיה אווירה ביתית. יש לנו עוד מטרות העונה ונעשה הכל להגשים אותן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן