news08.net/ads.txt

הצלחה נוספת לאיטל בציר-אלשיך בסדרת אירועי Innovision: למעלה מ-700 איש הגיעו בכדי לשמוע על שוק התעסוקה בעידן הדיגיטלי

ערב מוצלח נמדד בוודאי בסיפוק העצום שהעניק למשתתפים בו לרבות הידע, ההתרגשות והעוצמות שליוו אותו – ובערב הזה, שיזמה חברת המועצה איטל בציר-אלשיך, רבותיי היה את הכל: הצגה נהדרת עם משחק משובח ופאנל בהובלת ארבע נשים חזקות ומומחיות כל אחת בתחומה, שדנו בנושא החשוב

-“שוק התעסוקה בעידן הדיגיטלי”.

למעלה מ-700 איש הגיעו לאירוע, שבו אגב, נציגי חדשות אפס שמונה, אף השתתפו. ראשית צפינו בהצגה “השיטה” של תיאטרון באר שבע – שמומלצת ללא כל ספק. המדובר בקומדיית מתח העוסקת בשוק העבודה החדש, לצד האתגרים והמחיר שאנו, כחברה משלמים על המירוץ להישגיות.

את הפאנל שהחל מיד לאחר ההצגה, הנחתה בחן רב קרן ליטאני, חוקרת ומרצה בתחום הטכנולוגיה של עתיד העבודה ומחברת הספר “עידן היוצרים”,. הפאנל שעסק באתגר הגדול העומד לפנינו בשוק התעסוקה, חידד את העובדה כי בשנים הקרובות כ-65% מהמקצועות ייעלמו מן העולם, ולכן כולנו ניאלץ  להמציא את עצמנו מחדש.

בפאנל השתתפו גם שתיים משלנו, תושבות רחובות מירב באבאי – יזמית ומנכלית Linkatch “לינקאצ’ פלטפורמה לפרסום משרות באמצעות קשרים חברתיים והילה חומרי קצב, מנהלת משאבי אנוש בכירה בארגוני הייטק וביוטק. כמו כן השתתפה שירי צוקרמנדל, מטמיעה, מפתחת ומלווה תפקידי Chief – ניהול אושר בחברות. כן, יש דבר כזה. לדבריה, “למרות הקדמה, הטכנו’ והעידן החדש, הצרכים הבסיסיים והחשיבות של אושר בחיינו אינם משתנים. ארגונים שישכילו להטמיע תרבות של אושר ארגוני ותפקידי ויגייסו עובד לתפקיד CHO, ייהנו מעובדים מאושרים יותיר שיובילו לעלייה בפרודקטיביות, יצירתיות, תחלופת עובדים נמוכה יותר וכמובן התוצאה הסופית היא עלייה ברווחים”.

האירוע הזה היה השני בסדרה והתקיים במסגרת מועדון החדשנות Innovision שהושק לאחרונה, בשיתוף החברה הכלכלית ובתמיכת ראש העיר רחמים מלול., מאחורי היוזמה עומדת חברת המועצה – איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק אסטרטגיה חדשנות ויזמות, שאף ציינה כי היא זוכה לתמיכה ממלול וממנכ”ל העירייה דורון מילברג ביוזמות החדשניות. שותפים נוספים לרב, להם הודתה בציר-אלשיך הם עדי מוטולה – סמנכ”לית ה.ל.ר, שוקי קרומר – מנכ”ל בית העם וצוותו על שיתוף הפעולה, מנכ”ל החברה העירונית רחובות, איציק עובדיה ולמיכל גולן, מפיקת האירוע שבהחלט ראויה לשבחים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן