news08.net/ads.txt

הצלחה רבה לפאנל הייחודי בנושא ועדות השמה ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים

פאנל ייחודי בנושא ועדות השמה ושילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים, בארגונם של טל רביב מורן ריס ממנהיגות ההורים, התקיים אמש בחוויות שוויץ המדע. הפאנל הינו תוצר שיתוף פעולה בין אגף החינוך בעירייה, מתי”א רן, ומנהיגות ההורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים.

למעלה ממאה הורים הגיעו לאירוע במהלכה הוצגה פעילות המתי”א, מחלקת חינוך מיוחד ומנהיגות ההורים, בדגש על שירותים קיימים ותהליך השמה ושילוב. את האירוע כיבדו בנוכחותם חברת המועצה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות – אורית שרגאי, חברת המועצה אוה גור, מנהלת אגף החינוך – אפרת צוקרמן, מנהלת מחלקת החינוך המיוחד – מיכל חסדאי, מנהלת מתי”א רן – חיה יעיש אזרד וצוות המתי”א, יו”ר ההנהגה העירונית – צופית גולן יו”ר הנהגת ההורים בקריית החינוך דה שליט – שאול אטיאס.

“אני גאה לראות בעיר רחובות את שיתוף הפעולה בין הארגונים השונים, ההורים ואגפי העירייה”, אמרה אורית שרגאי, “שיתוף המידע והנגשתו לציבור היא דרך אבן לשת”פ מלא ומציאת פיתרון הולם לכל ילד ברחובות. אני שמחה לראות את ההגעה המרובה ונוכחות הורים רבים שהערב החשוב הזה אורגן במיוחד בשבילם, ומבקשת להודות לרשת חוויות על האירוח, לאנשי אגף החינוך והמתיא על הכנת הערב – המידע והזמן וכמובן למנהיגות הורים על הארגון”.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, אשר עושה רבות למען החינוך המיוחד ברחובות מסר: “רחובות שמה את החינוך בראש והדאגה לילדי החינוך המיוחד הייתה תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. אגף החינוך בשיתוף המתי”א רן פועל לילות כימים על מנת לתת מענה הולם ועטיפה ייחודית לכל ילד וילד. אני מברך על שיתוף הפעולה עם ההורים ושמחתי לראות השתתפות כה גבוהה. שיתוף הפעולה של ההורים עם הצוותים החינוכיים הוא המפתח להצלחה. האירוע הזה שכלל חשיפה והצגת המידע והשירותים הניתנים להורים על ידי הגורמים השונים ברשות – היה ההתחלה. היו הרבה שאלות ועלו נושאים רבים וצוות אגף החינוך ואנשי המתי”א רן מזמינים כל הורה והורה שעדיין נותרו לו שאלות לפנות אלינו – דלתינו פתוחה לכל אחד ויעשה כל מאמץ על מנת לתת את הפתרון הנכון ביותר לילד”.

טל רביב ממארגנות האירוע: “אני נרגשת מקיום האירוע ומהצלחתו. כהורים ערב כזה המרכז עבורנו את המידע על כל השירותים והפעילויות הקיימות עבור ילדינו הוא חשוב מאד והנוכחות הרבה של ההורים מדגישה את נחיצותו. תודה לכל הגורמים שסייעו ותרמו לקיום האירוע והצלחתו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן