news08.net/ads.txt

הצליל נדם, גם הלב: הזמר נתנאל נכנע למחלת הסרטן – שעות ספורות לפני יום הולדתו

עצב גדול בעולם המוסיקה, לאחר שנודע לפני זמן קצר כי הזמר נתנאל (נגר), שאמור היה לציין מחר את יום הולדתו ה-51, נכנע למחלת הסרטן. בחודשיים האחרונים הסבל היה גדול מנשוא. הערב (שני) אחד מעמודי התווך של הזמר הים תיכוני ומי שאחראי ללהיטים “ילדה של אב”, “בלילות” ו”אם תבואי” הלך לעולמו.

לפני שלושה חודשים כתב בחשבון הפייסבוק שלו: “מתרגש מכל ברכה וחיזוק שלכם אהובים. לא מובן מאליו… באמת. מתחזק ומאמין בבורא עולם לחזור ולשמח אתכם”. בחודש פברואר כתבה אלמנתו הטרייה, מירב, אותה נשא לאישה לפני כשנה, פוסט מרגש. “אהובים יקרים שלי, בעלי נתנאל נמצא בין חיים למוות. יש לו שני גידולים סרטניים ממאירים מאוד, והדבר היחיד שיכול להציל אותו הוא טיפול בטקסס. לא האמנתי שאגיע למצב הזה אי פעם, אבל בשביל הבריאות שלו ובשביל להחזיק אותו איתי ועם ילדינו, אני חייבת לגייס עד מוצאי שבת סכום של 300 אלף שקלים. כל מי שיכול לתרום לבריאותו יבורך מפי עליון”.

מהמשפחה נמסר: “ברוך דיין האמת. בצער רב ובייגון קודר, אנו המשפחה מודיעים בזאת על מותו של נתנאל נגר ז״ל ובעקבות מצב הקורונה אנו מבקשים להניח למשפחה ברגעים אלו ולהימנע מביקורים פרטים לגבי מועד ההלוויה והשבעה ימסרו בהמשך”.

יהי זיכרו ברוך.
(צילום מתוך דף הפייסבוק של המנוח)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן