הצלם האהוב פתח סטודיו באשדוד

“שמח לבשר שפתחתי בדירתי סטודיו מדליק וחמים. בתקופה שכולם הולכים על המילה בוטיק ולא משנה מה הכיוון והתחום אז ברשותכם אשתמש במילה בוטיק ולא בגלל הפוזה אלא בגלל הגודל של הסטודיו ובנוסף ההחלטה להכניס אנשים לממלכה שלי…”

כמעט שלושים שנה עם מצלמה בידו – והנה הוא סוף סוף מרים את הכפפה שוב ופותח סטודיו לצילום, ביתי וחמים, לצילומי סטילס באשדוד.

הצלם אורי קריספין, שיתף את עוקביו בהחלטה החשובה:

“שמח לבשר שפתחתי בדירתי סטודיו מדליק וחמים. בתקופה שכולם הולכים על המילה בוטיק ולא משנה מה הכיוון והתחום אז ברשותכם אשתמש במילה בוטיק ולא בגלל הפוזה אלא בגלל הגודל של הסטודיו ובנוסף ההחלטה להכניס אנשים לממלכה שלי…

אז אחרי שצילומי אופנה תמיד קרצו לי גם בגלל תחרות מלכת היופי שאני מפיק וגם השנים שלמדתי בניו יורק אני חוזר לצלם סשנים מקצועיים כולל צילומי אופנה לבנות שרוצות לגשת לסוכנות דוגמנות, צילומי משחק, פורטרטים, בת מצווה או כל מי שרוצה תמונות למזכרת באופן פרטי – וכן צילומי פורים לילדים ובכלל.

לקבלת פרטים מוזמנים ליצור עם אורי קריספין קשר בנייד שמספרו 052-6797926. בהצלחה!

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון, רשתות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן